Baby bijna gestikt vannacht door reflux

[quote quote=10324688]Je kan idd een handdoek onder het matras liggen voor ren schuin effect. Er bestaan ook zij lig kussens voor op een zijde te liggen dan kan een kindje niet terug op de rug draaien. Lijkt me idd schrikken van afgelopen nacht!![/quote]
Misschien zo'n kussen eens proberen, zelf moppert hij als ik hem op zijn zij of buik leg merk ik nu :(

Hebben wij hier ook gehad! Ik heb haar vanaf dat momenf op haar zij laten slapen.
Wel moet je goed opletten dat je zoontje niet in een diepe slaap doordraait op zijn buik en zo met zijn gezicht in het matras komt te liggen
Hoe doe je dat? Pak 2 kleine handdoeken tol die op, leg er 1 in zijn buik en 1 on zijn rug. Zo kan hij nooit helemaal doordraaien. 

Alles komt goed mama! Je doet het fantastisch

Wat een lieve en fijne tips en reacties weer allemaal, dankjulliewel.
Het vertrouwen is alleen nu wel een beetje gebroken. Dit wordt versterkt omdat hij nu, volgens mij sinds die bewuste nacht, opeens wild heen en weer beweegt/met hoofd schudt als hij gaat slapen in bed. Het ziet er eng/raar uit. Ik heb zijn temp al gemeten maar was ok. Is het stress of pijn van eventuele tandjes of de reflux? Hij is sinds een paar dagen ook enorm op alles aan het zuigen en bijten echt de hele dag. Hij wil ook het liefst de hele dag aan mijn borst. 

Ik ben echt enorm onzeker geworden door dit alles. Hij doet zo gek :(

[quote quote=10325319]Wat een lieve en fijne tips en reacties weer allemaal, dankjulliewel. Het vertrouwen is alleen nu wel een beetje gebroken. Dit wordt versterkt omdat hij nu, volgens mij sinds die bewuste nacht, opeens wild heen en weer beweegt/met hoofd schudt als hij gaat slapen in bed. Het ziet er eng/raar uit. Ik heb zijn temp al gemeten maar was ok. Is het stress of pijn van eventuele tandjes of de reflux? Hij is sinds een paar dagen ook enorm op alles aan het zuigen en bijten echt de hele dag. Hij wil ook het liefst de hele dag aan mijn borst. Ik ben echt enorm onzeker geworden door dit alles. Hij doet zo gek ?[/quote]
Zoals ik het lees lijkt het een sprongetje met hele dag aan de borst.. mijn dochter vind het ook niet fijn op de buik slapen.. heb je die handdoek al onder het matras geprobeerd?

[quote quote=10325359] Zoals ik het lees lijkt het een sprongetje met hele dag aan de borst.. mijn dochter vind het ook niet fijn op de buik slapen.. heb je die handdoek al onder het matras geprobeerd?[/quote]
Yes, we hebben zijn matras nu een beetje verhoogd. En we houden hem nu ook wat langer omhoog na het voeden. Dus ik hoop dat dit voldoende is voor het stikgebeuren....
Hetgeen ik me nu dus vooral zorgen over maak, is dat hij sindsdien zo wild schudt tijdens het jn slaap vallen... heb de huisarts maar even gebeld.

Terug
Bovenaan