Baby Dreumes

Hallo Dames,

Hoewel sommige onder ons de laatste loodjes uitzitten, zijn er toch al een aantal mama's en papa's bijgekomen in November.

Persoonlijk heb ik de afgelopen 9 maanden veel steun en advies gehad van jullie lieve meiden. Heel fijn om alles even lekker van je af te kunnen schrijven zonder dat iemand direct zijn of haar mening over je klaar heeft.

Omdat we nu halverwege November zijn, zit het er voor ons allen ook bijna op en is het slecht een kwestie van tijd tot het November 2011 forum gaat verdwijnen :-(

Gelukkig heeft jonge gezinnen daavoor het Baby Dreumes forum. November is nog niet actief maar dat zal niet lang meer duren. Wie van jullie dames is van plan hier ook verder te schijven??

Ik vind het wel fijn om de komende maanden lekker actief te blijven zodat ik onze ervaring kan delen met die van jullie. Daarnaast kan ik echt (nog) niet zonder jullie goede adviezen en tips ;)

Liefs Geert
 
Haha, ik ben het helemaal met je eens! Ik verhuis absoluut mee, want ik vind dit véél te leuk! Heerlijk om met allemaal gelijkgezinden in een 'clubje' te zitten. En inderdaad, we kunnen elkaar ongetwijfeld goede adviezen geven en zonodig door lastige periodes heenhelpen.
En alle leuke en bijzondere momenten met elkaar delen.
Dus Geert... ik ben van de partij! En ik denk met mij ook een boel anderen!

Veel liefs! Marieke
 
Ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft Geert en ik ben dan ook zeker van plan om mee te gaan. De frequentie zal alleen wel wat anders zijn, nu er een kleine is die het ritme bepaalt. Maar dat geldt vast ook voor jullie :)

Liefs,
Melian
 
Ben ook zeker van de partij! Saar is dan wel van oktober, maar ik heb met jullie toch iets meer gedeeld dan met de oktober mama's en papa's dus het is fijn om met jullie te blijven contacten!

Liefs Suus

 
Hallo Marieke, Anoushka, Melian, Suzanne en Hanneke... (En alle andere die er nog bijkomen)

Wat een opluchting om te lezen dat ik jullie na deze maand nog om advies kan vragen... ;) Mijn dag ik bij deze weer helemaal goed :)

Voor de (aanstaande) mama's die nog moeten bevallen, veel ananas enz enz eten en zorg ervoor dat jullie voor het einde van deze maand bevallen zijn... (Anders kom ik jullie kleine persoonlijk halen ;) )

Liefs Geert

 
Terug
Bovenaan