Baby Dreumes

Oh... ananas is hét geheim! Heb ik toevallig gisteren gegeten, maar de kleine uk is nog steeds binnen ;-)
Nou ja, anders is het een geruststellende gedachte dat jij hem/haar persoonlijk komt halen, haha!

Veel liefs, Marieke
 
Haha, dan ga ik manlief op pad sturen voor véél ananas! En ga ik het ananas-dieët volgen ;-)

En anders weet ik je te vinden! Ik programeer 0900-Geert vast in in mijn telefoon!

Veel liefs, Marieke

P.S. en als een man over dít onderwerp over vele bronnen beschikt, dan MOET het wel waar zijn ;-)
 
Hoi Geert en meiden,
Ik sluit me helemaal aan bij je woorden. Hoewel ik niet veel post, lees ik geregeld hoe het met jullie gaat en de goede tips gebruik ik gelijk. Op dit moment lees ik al stiekem mee met het oktober forum, maar wanneer het november forum naar baby-dreumes verhuist, zal ik ook van de partij zijn.
Degene die nog moeten, heel veel succes!
 
Haha, drie keer raden waarmee manlief zojuist thuiskwam na het boodschappen doen? Juist ja... een ananas :) Ik zal even goed instructie geven dat vooral het hart van belang is!

Heerlijk, een man die zo goed luistert en meeleeft, haha! Hij wil gewoon zelf ook snel papa worden!

Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan