<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo, </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb een baby van 10 dagen oud, geboren bij 38+2 weken. Vanaf het moment van de geboorte heeft hij moeite met het doordrinken aan de borst. Hij zoekt goed, hapt goed aan, drinkt 2 of 3 teugen en houdt dan op. Hij valt dan in slaap of raakt zo gefrustreerd dan hij gaat huilen. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">In de kraamweek ben ik begonnen met kolven op de productie goed op gang te helpen, dat is gelukt. De gekolfde melk geven we met een flesje, die hij in 10min opdrinkt. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Inmiddels probeer ik overdag alleen BV te geven en s nachts een flesje te geven met gekolfde melk. Hij drinkt zo’n 2 a 3x per dag goed, maar dan ben je al gauw 1,5uur verder. Vandaar s nachts nog even niet, want dan is de nachtrust ver te zoeken (wel geprobeerd hoor). </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb alle houdingen al geprobeerd en blijf er rustig onder, maar zou graag willen dat hij beter aan mijn borst drinkt. Oja, met het tepelhoedje kan hij mijn tepel soms beter vinden. </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; text-align: left;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Heeft iemand ervaring met een vergelijkbaar probleem?</span></p>