Baby drinkt slecht en slaapt niet door

Bedankt allemaal voor de waardevolle tips! We zullen langs de huisarts gaan en indien dat niet werkt verwijzing naar een kinderarts. Maandag heb ik een afspraak staan bij de osteopaat☺️

hopelijk vinden we een oplossing!

Wellicht heeft je baby wat last van opkomend maagzuur (reflux), dit hoef je zelf niet altijd te zien omdat het er niet altijd helemaal uitkomt. Terwijl je kindje er wel serieus een akelig gevoel van kan hebben. Ons dochtertje bleek hier ook last van te hebben, wij zijn toen gestart met het toevoegen van johannesbroodpitmeel in haar voeding en sindsdien is zij een heel andere baby. Misschien kun je je hier eens over inlezen. Baat het niet dan schaadt het niet.

Heel veel succes met het vinden van een oplossing, hopelijk gaat het snel beter

Mijn dochtertje dronk altijd al moeizaam, kwam amper wat aan en spuugde ook, ging idd wel iets beter na het rechtop houden maar het spugen bleef wel. Ze dronk ook altijd kleine flesjes maar bij mijn dochter bleek het koemelkallergie te zijn. Dus wie weet, ik zou idd langs een huidarts gaan en kijken wat hij zegt.

Succes

Hallo lieve ouders
Wilde jullie toch even een update geven.
we hebben inderdaad last van reflux wat ik niet zie. Hij slikt het door.
tevens is zijn tongriem tekort wat geknipt is. Ik merk nog niet veel vooruitgang maar wellicht over een weekje

hartelijk dank voor jullie berichtjes! We gaan verder met zoeken en hoop stiekem dat tongriem gaat helpen?

Terug
Bovenaan