Wij hebben eigenlijk zelfse symtonen alleen drinkt mijn dochter wel oké! Nou niet altijd hele fles in 1x maar ik verdeel het altijd. Wellicht heb je er wat aan,,wat bij ons hielp was toch een andere fles. Ik gebruikte dr brown flessen maar ben overgestapt naar avent fles ook omdat ie dubbele gaten heeft. Kan zijn dat je dochter er geen kracht meer voor heeft en echt even moet bijkomen. Sinds dat wij zijn overgestapt gaat het beter omdat ze er dus minder moeite voor doet.
Ook mijn dochter heeft vaak de hik, veel boertjes, winderig en ergste van alles toch echt eczeem! Arts adviseerde ons toch om haar vaker in bad te doen ( ondanks t slecht is voor eczeem) met zemelen of havermout we doen het echt heel kort max 5 min. Dat geeff haar toch een soort van verlichting en vaak drinkt ze dan ook weer beter. Focus je op betere werking van haar darmflora en ga langs een mesoloog!!!
Heel veel succes
Ook mijn dochter heeft vaak de hik, veel boertjes, winderig en ergste van alles toch echt eczeem! Arts adviseerde ons toch om haar vaker in bad te doen ( ondanks t slecht is voor eczeem) met zemelen of havermout we doen het echt heel kort max 5 min. Dat geeff haar toch een soort van verlichting en vaak drinkt ze dan ook weer beter. Focus je op betere werking van haar darmflora en ga langs een mesoloog!!!
Heel veel succes