Baby elke ochtend om 5u wakker

Hier precies hetzelfde de afgelopen dagen! Ik heb toen een fles gegeven dus hooguit een half uur wakker en gelijk weer naar bed en dan Max tot 8 uur slapen. Anders kom je idd op een heel raar ritme. Of je moet de kleine tot 9 uur wakker kunnen houden zodat je op 2 slaapjes komt. Ik heb dan om 8 uur de boterham gegeten en half 10 fruit en daarna weer naar bed. Vandaag was het 6 uur dus dan doe ik dat niet. Maar het helpt hier niet om later in bed te leggen. Hij wordt toch wel rond dezelfde tijd wakker. Nou zag ik een tandje doorkomen dus hoop dat het daar aan ligt. 
Flesje tussen de middag zou minder mogen, maar vooral kijken wat de kleine nodig heeft. Ons mannetje krijgt na de boterhammen 90 cc. Hopelijk gaat het slapen in de nacht/ochtend snel beter en langer. 

Hier hetzelfde!!
Elke dag tussen 5 en 6 u wakker.. doet voor 9u al een dutje.. doet er 3 per dag omdat ze zo vroeg wakker is.. slaat laatste dutje vaker over maar dat betekend dat ze dan vaak 6u achter elkaar wakker is.. wakker tijd van 2u, langer houdt ze niet uit.. dan wordt ze echt lastig en dat willen we niet dus rekken heeft geen zin..
CB zei ons altijd dat ze dit dan nodig heeft en ze dan een vroege vogel is..
We zijn kapotmoe, ik probeer iedere avond om 20.00u naar bed te gaan zodat ik mijn slaap heb echter mijn vriend slaapt slecht in en door. Maar als we dan de vrolijke muis zien dan weten we waarvoor we het voor doen.
Ik heb niet de gouden tip, veel succes! Wij gaan met de flow mee..

Dank allen voor de tips! Ik heb het e-boek 'Slaapgids voor vroege vogels' van Snuggles & Dreams aangeschaft en daar vond ik volgens mij wel bruikbare informatie! 
Gisteren gestart met een nieuw ritme dus fingers crossed!

Veel succes wij zijn ook fan van snuggles and dreams. Sinds wij het ochtend dutje 45 min doen is onze zoon geen extreem vroege vogel meer. Dat doen we sinds een paar weken, hij is nu 10 maanden. 

Mocht iemand dit nog lezen: wat een tip Snuggles and Dreams. Hij slaapt nu al een paar dagen achter elkaar van 18.30 tot minimaal 06.30!!

Wij proberen haar nu rond 7u half8 in bed te leggen IPV 6u half7.. ze doet nu vaker nog een dutje tussen 4 en 5. Zo kunnen we haar later in bed leggen.. we merken nu ook dat ze vaker een dutje overslaat en langer wakker kan blijven. (Dochter is nu 10maanden)
Ze wordt nu al een dikke week tussen half7 en 7u wakker, voor ons is dit uitslapen!
Wij hebben onze dochter gevolgd en zij heeft haar eigen schema gemaakt.
Hoop dat jou ritme verbeterd is!

Vanochtend "helaas" niet 06:30 gehaald, maar 06:00 (al meeeega winst en helemaal okay mee). Nu ziet de dag er ongeveer zo uit:
06.00 wakker en ontbijt (fles + 1 broodje)
08.45 fruithap
09.00 slapen voor max 1 uur (vaak moet ik hem wakker maken)
11.30 lunch (fles + 2 broodjes)
13.00 slapen voor max 2 uur
15.30 tussendoortje (2 cracottes en thee)
17.15 warme maaltijd 
17.30 in bad
18.15 fles
18.30 slapen

Terug
Bovenaan