<p>Beste moeders,</p><p> </p><p>5 weken geleden had ik een onderwerp geplaatst over dar mijn baby niet meer goed dronk.</p><p>Veel mama's hadden het idee dat het een sprongetje kon zijn, maar we zijn al wat weken verder en er is eigenlijk niet veel veranderd.</p><p>Ik heb eens gebeld met een kinderarts gebeld. Ze dacht dat ze krampen kreeg tijdens het drinken, aangezien ze tijdens de voeding verkrampte en heel de tijd windjes liet en bij het minste dat ze dronk rood aansloeg en begon te huilen.</p><p>Dus we zijn naar nutrilon omneo overgestapt. De krampen tijdens het drinken zijn over, maar nu vraag ik me af waarom we al 5 weken op 5x135 ml zitten.</p><p>Ook meld ze haar niet spontaan, maar de vk/vroedvrouw zei dat sommige kindjes niet laten merken dat ze honger hebben.</p><p>Wie zien haar dikke wangetjes verdwijnen en ik maak me zo'n zorgen! Moeten we misschien voorzichtig ml per ml ophogen of iets anders? </p><p>Tips zijn echt welkom! Ik weet niet wat ik verder kan doen...</p><p> </p><p>Groeten!</p>