<p style="text-align: left;">Hoi iedereen, </p><p>Even van me afschrijven en adviez vragen. </p><p>Wij hebben een kindje van 4 maanden oud dat een lastige start gehad heeft. Te vroeg geboren, laag geboortegewicht, moest erg aansterken, bleek refluxziekte te hebben en daarbovenop is pas ontdekt dat er ook een koemelkallergie speelt. Dit heeft voor ons veel onrust en een huilende baby opgeleverd. Na 2 maanden begon ik me steeds slechter te voelen, ik kreeg huilbuien, was somber en voelde me niet goed. Ik heb toen alle moed bij elkaar geraapt en de dokter gebeld. Ik mocht naar een psycholoog die 2 minuten nodig had om mijn hele leven samen te vatten zonder dat ik al te veel verteld had en volgenshem heb ik adhd. Alles is snel teveel omdat het toch al zo druk in mijn hoofd is. Nu mogen ze pas medicatie voorschrijven nadat ik hierop getest ben in een testcentrum, maar daar komt het... Ze hebben pas eind april plek!!!!</p><p>Ik denk daarbij ook dat er veel meer aan de hand is dan adhd, want ik.voel me nog steeds slecht, en dat is niet alleen omdat ik druk in mijn hoofd ben...ik dacht dat ik misschien een post natale depressie zou hebben, maar volgrns de psycholoog ziet hij daar geen signalen van</p><p>Herkent iemand de klachten? Somber zijn, gevoel dat alles teveel is, geen puf en moed om te gaan werken, en je heel vaak onrustig voelen, ook lichamelijk? Ik heb ook regelmatig vrolijke momentjes waarop ik de hele wereld aan kan, maar juist daardoor val ik weer in zo'n enorm gat wanneer ik nergens de puf meer voor hbe en het liefst onder een dekentje zielig ga liggen zijn(wat natuurlijk helemaal nietkan met een baby) </p>