Baby en puppy

[quote quote=10326876]Onze fokker had ons niet eens een pup gegeven als er een baby aan zat te komen of net was. Dan zal de pup namelijk nooit de aandacht krijgen die ie verdient. En daar geef ik haar groot gelijk in. Een pup is in het eerste jaar echt veel werk als je het goed wilt doen. Een baby weet ik nog niet maar dat zal ongetwijfeld meer werk zijn [/quote]
Onze dochter is makkelijker dan onze 2e hond was ?

Ik zou het nooit doen. Je moet er zo vaak mee naar buiten in het begin. Hoe wil je dat doen als je zit te voeden? Een pup is vaak heel druk en bijterig.tegen die tijd dat jou kleintje gaat kruipen komt de pup in de pubertijd. Ik zou het niet aan durven. Snap ook een fokker niet die een pup zou mee geven waar net een baby is. Een pup moet je opvoeden. Dat kost tijd. Die je minder hebt omdat je kleintje ook veel aandacht nodig heeft

Wij willen ook heel graag een hond maar wachten echt tot ons zoontje iets ouder is.  Een puppy en een baby zijn beide heel intensief, vergis je daar niet in. Een baby heeft fulltime aandacht nodig maar een puppy eigenlijk ook. Ik zie niet zo goed hoe je dat kunt combineren. Tuurlijk, het klinkt heerlijk om lekker te wandelen met baby en hond en dat ze samen op kunnen groeien maar ik vrees dat de realiteit echteecht anders is. Wij hebben 2 katten waar we gek op zijn maar zelfs met hun moesten we echt opletten dat zij ook nog wat aandacht kregen.

Terug
Bovenaan