baby heel laag voelen.



Hallo ik heb even een vraagje.
ik ben 24 weken zwanger en voel de baby heel erg vaak helemaal onderin mijn buik dit is mijn tweede zwangerschap en ik had dit met de eerste helemaal niet het is ook echt een heel  vervelend gevoel, hebben meer van jullie dit?
en nog een vraag heb ook een hele droge buik en borsten smeer ze elke dag goed in maar het zijn allemaal kleine schilvertjes iemand tips?
groetjes.

 
OOOO   heel herkenbaar.
Het is net of je baarmoedermond of je bekkenbodem als boksbal gebruikt wordt. En het gevoel is inderdaad irri.
Ik heb op de echo kunnen zien dat die kleine van ons dat met zijn handjes doet en gelukkig niet met zijn voeten, want dan zou het nog leuker worden. NIET!!!!
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad, maar toen heeft mijn zoon in een stuit gelegen en al van vrij vroeg af.

Groetjes Yeppie
22+1
 
heel erg herkenbaar!!! Die kleine gebruikt mn blaas als trampoline. Met zn voeten dus lekker onderin trappelen.

Ach...hopenlijk draait de kleine nog en dan heb ik het tegen mn ribben aan...

gr Linda 22wk mama van charlotte
 
haha heel herkenbaar!!!

iedereen roept al dat ik doe of ik 8 maanden zwanger ben omdat ik zoveel naar de wc moet lopen. maar mijn kleintje ligt inderdaad heel laag. op mijn blaas.

vandaar dat ik nog geen buikecho heb gehad maar alleen inwendige echo's omdat de kleine zo laag zit kan de verloskundige niets zien via de buik. en voor het hartje moet ook erg laag gezocht worden.
volgens haar komt de baby vanzelf meer boven te zitten dus maak ik me niet zo druk, tjsa het is soms wel lastig ja.

liefs
 
Hoi Hoi,

Ook ik voel de kleine alleen onderin mijn buik. Inderdaad niet zo fijn, maar ik vind het wel super om hem/haar wel te voelen. Dit duurde tot 21 weken, dus..... lang genoeg op gewacht. Ohja, ik ben 23 weken zwanger van ons 2de kindje.

Lia
 
En ja hoor,
net de echo gehad en hij/zij (knietjes bij elkaar en navelstreng ertussen, nu al preuts!!!! dus niet te zien wat het wordt.............) ligt overdwars onder in mijn baarmoeder...............
Inderdaad boven op mijn blaas...........hahahaha!!!

Groetjes Rimke

PS: verder heel gezond kindje, alleen een dwarsliggertje...........zal nog wel draaien........
 
Hoi Vlinder,
Ook ik herken je verhaal. Mijn kindje is heel beweegelijk, en voel ik bijna de hele dag! (en 's nachts ook!) Wat helpt is wandelen of hardlopen!
Fietsen voelt helemaal niet fijn, dan zit er echt iets in de weg.

Ik heb ook een erg droge huid. Tipje van mijn verloskundige is Balneum babyolie voor de jeukende huid. Dit gebruik ik in bad en dat helpt wel. Nadeel is dat de olie slecht uit je bad gaat. (en schrobben met een dikke buik, is lastig haha)
Van Zwitsal mama krijg ik ook erge jeuk, spulletjes van Weleda ook. Je moet gewoon even kijken waar je tegen kunt en minder douchen helpt vaak na een tijdje ook.

Veel succes!
Groetjes, Lieke
 
Terug
Bovenaan