Baby iedere nacht wakker doordat hij nat geplast is

<p>Lieve mama's,</p><p> </p><p>Help!! Ons zoontje van bijna 7 maanden wordt IEDERE nacht wakker omdat hij dan door zijn luier heen alles nat heeft geplast. </p><p>Hij slaapt al vanaf het begin op zijn buik op advies van de kinderarts i.v.m. een ernstige vorm van reflux. Hij ligt dus iedere keer in een nat bed, natte romper, natte slaapzak...</p><p>Ik heb inmiddels al heel veel merken en soorten luiers geprobeerd (pampers 3 soorten, etos, jumbo, Kruidvat, Lidl...), maat groter, luier achterstevoren aan, 2 luiers over elkaar heen, randje naar binnen vouwen....</p><p>Heeft iemand de gouden tip??</p>

Ik lees mee want wij hebben hier ook bijna iedere nacht last van. Al heel veel merken geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden, of wellicht is die er niet? Overig ook een buikslaper sinds een paar weken en daarvoor hadden we nergens last van. Wasmachine draait overuren ;-). 

Wat vervelend.. misschien staan er hier nog tips bij die je uit kunt proberen: https://karenz.nl/doorlekken-luier-voorkomen/#Luierbroekjes_ipv_gewone_luiers

Ik gebruik gewoon die van de Etos, maar wel met een wasbaar overbroekje speciaal voor buikslapers (Mother Ease Airflow). Nooit last van doorlekken!
En anders zou je ervoor kunnen kiezen om je kindje nog een keer een schone luier te geven als je zelf naar bed gaat, zodat hij misschien wel de ochtend haalt.
Veel succes!

Terug
Bovenaan