Baby iedere nacht wakker doordat hij nat geplast is

Wij hadden dat ook altijd. Nu eerst een gewone luier dan luierbroekje er over en de avondfles verkleind nu nergens meer last van!!

Ik herkend dit heel erg ben denk 2 maanden bezig geweest met zoeken.. tot ik x misgreep naar zijn pamper (heb op de slaapkamer pampers staan van hem en mijn oudste zoon 2jaar) en de nieuwe lagen nog in de gang was ik vergeten mee naar boven te nemen... hij heeft normaal maatje 3 maar ook indd altijd helemaal doorweekt tot ik dus maatje 5 had gepakt en hij de ochtend er na nog steeds droog was nu al maanden maatje 5 in de nacht en nooit meer een nat bedje of iets. Wel zorgen dat je hem laag genoeg doet dat het plaatsje wel net boven zij  benen zit een rompertje gewoon de normale waar wel een die mee rekt niet stof zeg maar ideaal..
Succes?

Hoi, 
We hadden hier hetzelfde probleem. Soms wel 2x per nacht doorweekt. Zoontje is bijna 9 maanden.
Ook diverse soorten luiers geprobeerd, geen succes. Maat groter, geen succes. Vorige week toch eens de pants van pampers besteld, gewoon in zijn eigen maat, en echt top, geen nattigheid meer. De randen vind ik trouwens veel zachter aanvoelen dus lijkt me voor hem fijner zitten.
Ik verschoon hem voordat wij te bed gaan (23.00-23.30) en dan wanneer hij weer wakker is (rond 06.30-07.00).
Overdag heeft hij de 'normale' luiers aan. Zodra deze op zijn, stap ik helemaal over naar de pants. 
Groetjes,  

Toen ons zoontje nog heel klein was ook gehad dat kwam door de luiers. Gebruik nu bumblies/bon bebe van jan linders/plus en dat gaat super goed.  Wellicht de moeite waard om te proberen.

Terug
Bovenaan