Baby in bad

We namen onze dochter mee onder de douche. Bad vond ik zo'n gedoe. 's Ochtends wassen (washandje door het gezicht en van onderen) en 's avonds onder de douche

Max 3x per week in bad of onder de douche. Andere dagen een wassessie op aankleedkussen. Soms maar 2x in bad. Vaker hoeft echt niet en droogt hun huidje uit. Mijn kleine is nu 9,5 maand en nu gaat ie per week 2x in bad en 1x me onder douche

Onze dame gaat om de dag in bad. Ze zit in een badring. Super aankoop geweest vind ik zelf. Toen ze kleiner was ging ze om de 2/3 dagen omdat het huidje nog zo kwetsbaar is. Ze is nu 1 en heeft nooit last van n droge huid of uitslag, daarnaast is in bad gaan echt een rustmomentje voor het slapen gaan en vindt ze het geweldig om in bad te spelen.

Daarnaast iedere ochtend en de avond dat ze niet in bad gaat, een kort wasbeurtje met washandje. Voornamelijk gezicht, handjes en billetjes.

Onze pasgeboren baby gaat 2-3x per week onder de douche (ik vind een badje teveel gedoe). Andere dagen een washandje over gezicht en billen. Onze zoon van bijna 1,5 gaat om de dag onder de douche.

De ene dag in bad, de andere dag een washandje! Dus gewoon om en om!

Vroeger deed ik mn dochters allebei elke dag in bad, maar het is met 2 kinderen toch wel gedoe elke dag. Dus nu doen we het om de dag en dat gaat prima!

Terug
Bovenaan