Baby in eigen bed laten slapen

<p>Heeft iemand tips hoe we ons zoontje van 5 weken in zijn eigen bedje kunnen laten slapen? S nachts slaapt hij in zijn eigen bed, maar na de ochtendfles is hij altijd klaarwakker. Als hij moe is leggen we hem op bed, maar dat wil hij niet, wat eindigt in huilen, huilen en nog eens huilen. De enige manier waarop hij zijn uurtjes slaap haalt is om hem dan op ons neer te leggen, wat we erg leuk vinden, maar hij zal overdag toch ook in zijn bedje moeten gaan slapen. Het gekke is dat hij gaapt en echt moe is, maar zodra hij in bed wordt gelegd wordt hij wakker en wil daar dus niet slapen. En wat doen jullie tijdens de wakkere momenten? De box vindt hij even leuk en wat fietsen met zijn beentjes, maar dan houdt het op. Ik vind het moeilijk om hem te vermaken omdat hij nog zo jong is en nog niet echt iets kan. </p>

Onze dochter sliep alleen snachts en smiddags in haar bedje. De rest van de slaapjes deed ze in de box, in kinderwagen, in de maxicosi, eigenlijk net hoe het uitkwam waar ze dan was.

Hai ik zou zeggen geniet er lekker van dat gaat vanzelf weer over
heerlijk op je borst laten slapen die momentjes zijn gewoon heel fijn hij wilt jullie warmte en hartslag graag voelen dat vind hij prettig 
gaat echt van zelf over alles zijn fases 
En wat het vermaken betreft je kunt ze eigenlijk niet vermaken je kan hem lekker bij je pakken zachtjes zingen vinden ze wel leuk maar echt vermaken zit er nog niet bij 

Inderdaad lekker van genieten! Je kindje wil nu gewoon lekker bij jullie zijn. Met mijn dochter ook gehad. Snachts sliep ze in haar wiegje, overdag 9/10x op onze borst.

lekker bij je houden geniet er van die van ons ging pas met drie maanden naar boven  voir zijn slaapjes 
eerder had ik een wieg  in de kamer en veel bij mij

Hii hoi
mijn zoontje heeft ook 3 maanden lang bij mij in de arm geslapen overdag in de nacht wou hij alleen in zijn wieg slapen wanneer hij er klaar voor was sliep hij in zijn bed dat ging eigenlijk vanzelf die fase gaat vanzelf over en dan wilt hij niet eens meer bij je slapen ☺️

Inmiddels heeft hij gisteren alle slaapjes in zijn eigen bedje gedaan, maar vandaag helaas weer krijsen zodra ik hem in bed leg. Maar hij kan het dus wel, dus dat geeft mij moed en nu geniet ik inderdaad van de momenten dat hij nog lekker bij me wil liggen ?

En als je je handen vrij wilt hebben om wat te doen lekker in een draagdoek. Mijn kinderen slapen er heerlijk in terwijl ik het huishouden deed

Terug
Bovenaan