Baby in je armen laten slapen overdag

Dóén! Zeker als ze op zo veel plekken slaapt, lekker laten gebeuren.

Mijn dochter sliep tot 16 weken alleen bij mij op de arm of bij mijn partner in de draagzak. Ieder slaapje weer, pas daarna lukte het om haar eigen bedje aan te leren.
Slapen doet slapen. Volg altijd je gevoel!?

Lekker in je armen nemen hoor. Onze oudste zoon was er ook zo een, sliep nergens zo lekker overdag als in onze armen. Onze jongste nu 10 weken slaapt ook heel veel in de draagzak.
Mijn ervaring was dat het met 3 maanden de vorige keer wat minder werd en er meer slaapjes in bed gingen. In het begin is de nabijheid gewoon zo belangrijk, en sommige kindjes hebben hier veel behoefte aan. Komt vanzelf dat bedje!

Bedankt allemaal. Ik ga t lekker blijven doen. Voor de draagzak mama's: zaten jullie dan ook zo op de bank? Anders zit je de hele tijd met om en af doen natuurlijk... zit dat een beetje voor mama en baby?

Met de draagzak zit ik meestal op de bank of achter mijn laptop of ik ga lekker een rondje wandelen maar dan heb je in ieder geval je handen vrij! Om en af doen is bij de draagzak die wij hebben (ByKay Click Classic) 1 minuut werk.

Mijn oudste sliep tot ongeveer 11 weken overdag alle slaapjes in mijn armen. Daarna steeds vaker geprobeerd in bedje en ging al snel goed.

Terug
Bovenaan