Baby in winkelwagenzitje

<p>Hi, </p><p>Even een praktische vraag. Ik moet vanmiddag onverwachts veel boodschappen halen. Normaliter bestel ik ze of ik haal boodschappen wanneer manlief thuis is maar dat is nu geen optie. Nu zit ik te wikken en wegen hoe ik dit ga doen want veel boodschappen + baby is onhandig. Mijn zoontje is 7 maanden oud en kan redelijk goed zitten. Hij valt nog wel met enige regelmaat om maar het begin is er. Ik zit er dus aan re denken om hem in het winkelwagenzitje te zetten maar dan ‘vast te snoeren’ met een sjaal of XL hydrofiel. Is dat verantwoord? En zo niet, hoe doen jullie dat? Zonder in een polonaise van wagentjes/mandjes te hoeven lopen.. </p><p> </p><p>alvast bedankt voor jullie reacties! </p>

Hoi,
Ik zou dan een draagdoek of zak gebruiken. Denk niet dat ik haar daar in zou zetten als ze nog niet echt goed zit. 
Kun je de autostoel niet in de winkelwagen zetten of passen de boodschappen dan niet meer?

Mijn dochter kon met 8 maanden goed in een winkelwagentje zitten. Met 7 maanden kun je t ook wel proberen hoor, krijgen ze niks van. Hij zal waarschijnlijk een paar keer omvallen, maar hij valt er echt niet uit.
Overigens hebben veel winkels ook speciale wagentjes waar de maxi cosi bovenop geplaatst kan worden!
Niet zo moeilijk hoor, boodschappen met een kindje. Is juist leuk voor ze! Ik heb vanaf dag 1 boodschappen gedaan met mijn dochter, ze vindt het altijd een feestje! 

Hii,
Ik zou sowieso niet de baby daarin zitten. Doe lekker de maxicossi in de winkelwagen  of doe een draagzak om maar een bby van 7 maanden hoort daar niet in te zitten. Het zit stoeltje van de joolz adviseren ook pas vanaf 8 maanden....
Het is en blijft jou keus... ik prsoonlijk had het niet gedaan

Ik gebruik altijd een speciale maxi cosi winkelwagen (hebben ze in elk geval bij de jumbo en Lidl), draagdoek/zak ik ook een optie en anders gewoon in dat zitje als hij zelf rechtop kan zitten. Als je 'm een beetje strak zet met een hydrofiele doek of misschien een verkleiner van de kinderstoel gebeurt er vast niks voor een keertje. 

Je hebt bij sommige supermarkten winkelwagens met zo'n ligzitje erop zitten. En anders maxi cosi gewoon in de kar zetten. Ikzelf heb een haak die ik aan de kinderwagen hang en daar doe ik een grote tas aan, en dan met een zelfscanner door de winkel, dan hoef je ook niks meer uit de tas te halen of onderin het mandje van de kinderwagen

Ach 1 keertje wat minder stevig in een winkelkar, noem me een loedermoeder maar ik zou er niet te moeilijk over doen, zeker met een beetje versteviging erbij. Het hobbelt niet en je uk kan zich ook nog vasthouden, kan best een keer vind ik..

Terug
Bovenaan