Baby in winkelwagenzitje

Je kan ook nog het onderste rek van de Winkelwagen gebruiken, waar je oa kratten bier op kan zetten. Als je daarna een boodschappenkrat in zet, kun je daar al een hoop in kwijt. Maxicosi gewoon in de kar, daar kunnen nog een paar dingen bij. 

Je kan hem voor een keertje wel erin zetten, goed in de gaten houden dat hij niet omvalt of hem idd vastmaken met een sjaal ofzo. Je kan ook de maxi cosi op de plek waar je normaal gesproken een krat opzet kunnen zetten. Past bij bijna alle winkelwagentjes en staat ook stevig. Zo is je kar nog vrij voor de boodschappen. 

Je kan hem voor een keertje wel erin zetten, goed in de gaten houden dat hij niet omvalt of hem idd vastmaken met een sjaal ofzo. Je kan ook de maxi cosi op de plek waar je normaal gesproken een krat opzet kunnen zetten. Past bij bijna alle winkelwagentjes en staat ook stevig. Zo is je kar nog vrij voor de boodschappen. 

Dank voor jullie reacties! 
Ik heb het uiteindelijk niet aangedurft/gewild omdat ik ook vind dat hij toch echt nog beter moet kunnen zitten. Ik heb dus de maxi-cosi in de winkelwagen gezet en een extra mandje op het rekje voor de kratten. Dat ging prima. 
Iets met druk maken om niets dus.. 

Terug
Bovenaan