Baby inbakeren.

Onze dochter hebben we niet ingebakerd ondanks dat ze erg onrustig sliep. Nou ja, ze sliep wel goed (sliep met 3 weken al door!!) maar bewoog erg veel in haar slaap. Met een maand hebben we haar een slaapzakje aangedaan en dat hielp. Nu is ze 2,5 en nog gaat ze het hele bed door. (ze ligt nu in een groot bed) Soms zijn ze gewoon erg beweeglijk. Ik ga bij deze kleine pas inbakeren als ik denk dat het nodig is, niet bij voorbaat. Maar iedereen zijn eigen mening!

Liefs ciomama

hoi ciomama, dat klinkt idd als mijnmeisje, die gaat het hele bed door en slaapt op haar buik met de kont hoog
dekens werd ze gek van, alles lostrappen
nu nog, zelfs als ze met mama op de bank zit en mama wil een deken over zich heen dan moet die deken bij haar uit de buurt, ze wil vrij bewegen.

ook verzette ze zich vanaf begin tegen de kraamhulp, wat nou in houding leggen voor de borst, ik bepaal het zelf wel.

ze had ook verborgen reflux maar sliep verder wel goed, doorslapen pas na 11mnd en nog regelmatig dat ze ff kijkt of wij aandacht geven om 5 uur. Nu is het puur uitproberen dus laten we haar huilen/

succes iedereen met hun keuzes, en misschien idee om in de boekenwinkel dat stukje artikel te lezen ind e historia? staan nog meer leuke weetjes in, vroeger dachten ze dat je dom werd als je kindjes wastte bijvoorbeeld!

Terug
Bovenaan