Baby indalen?

Hoi meiden,
Even weer iets om om te lachen.... of niet....
Hebben jullie ook al af en toe je buik vast, omdat je het gevoel hebt, dat je kind er anders zo uit kan glijden? Hahahaha, ik voel dat namelijk wel af en toe.... Ben nu 29.5 week onderweg, dus het kan al aan het indalen zijn.
Maar het voelt af en toe zo vreemd, dat ik er heel hard om moet lachen. Ik heb de grootste lol met mijn mannetje in mijn buik....

Ik ben nu 30 week en merk sins een paar dagen dat hij gedraait is van boven naar onder, de druk ligt nu meer onder.
denk een beetje het zelfde gevoel als jou te hebben.
Het zou kunnen.
dinsdag weer een echo dus ben benieuwd of hij dan nog zo ligt

hihihi
eerder dat ze er niet zo uitspringt!
bij mara zat de placenta voor en voelde ik haar slecht, aleen aan de zijkant. mijn man heeft haar nooit gezien of gevoeld met trappen.

Nu zien we de hele buik blubberen! wie weet straks wel voetjes in beeld
dat is zo wennen en mooi!
vooral als Mara tussen mijn benen ligt met koppie op de buik gaat het stuiteren

indalen zou goed voor mijn ribben zijn, maar weer slecht voor mijn bekken, zou niet weten wat ik nu kies

Sweetwicca.... jemig.... heinig an.... Je bent onmeunig an het zeurn.... oooohhhh, da's niet lief van me....
Hahahaha, ben een beetje melig aan het worden van alles....
Ben ook erg moe hoor. Laat het kind maar gewoon even zitten waar het zit. Doe ik ook...
En ben inmiddels ook aan het uitbreiden/dijen bij mijn ribben... pffff......
Succes

ook ik nu 30 weken heb het idee dat onze kleine aan het indalen is. had vanacht onderin zo'n aantal cm onder de navel pijn en voelde daar iets bewegen.
daarna flinkmoeten hoesten, had het idee of ik meer ruimte heb bij mijn longen. heb meer adem en niet meer dan gewoonlijk me puf gebruikt

Wij hebben gisteren bij de VK gehoord dat ze absoluut nog niet aan het dalen is geslagen. maar de Vk heeft wel gisteren zo hard in mijn buik lopen duwen omdat madame lekker achterin ligt dat ik sinds ik daar weg ben en vandaag ook nog last heb van harde buiken :(

hahah!! nee heb nog niet het gevoel dat het er uit glijd..zou trouwens wel een makkelijke bevalling zijn.. maar heb soms wel het idee dat kook meer lucht heb, krijg af en toe een kleine vetribbeltje boven mijn buik. maar aande andere kant denk ik die van mij kan alle kanten nog op want als je zelf niet zo groot schijnt te zijn en boven je een broer heb die al zoveel ruimte vvoor je heb gemaakt met zijn grote gewicht.. dan heb je nog zat ruimte bij je moeder! haha

Haha ik herken wel je gevoel!! Ik ben nu 32,5 wk en de kleine ligt al mooi diep in het bekken. Is nog niet ingedaald maar zakt al wel goed. Als de kleine dan flink aan het gymmen is dan moet ik af en toe mn benen bij elkaar doen haha. Ook het gevoel dat hij/zijn dan ineens weer een stukje zakt, maar ook omdat ik dan ineens een stoot op mn blaas krijg haha.

Deze kleine gooit nu al regelmatig zn kontje ertegenin hihi! De billen zitten rond mijn navel en af en toe steekt het het helemaal naar buiten, zo leuk!! Dit zie en voel ik heel goed ondanks dat de placenta bij mij aan de voorkant ligt.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan