Baby indalen?

Hah!! Dat is toch super leuk!! Lachen moeten we met die kleintjes van ons. En ik vind het herkenbaar! Ik grijp ook regelmatig naar onderen :) Die van mij vliegt nog alle kanten door mijn buik heen. Gister vond hij het extreem grappig om zijn hoofd te laten zien...rare bult... :)

Ik zeg: blijf lekker veel lol houden want dat is belangrijk! :)

Groetjes,

Ik ben ruim 32 weken zwanger en vorige week bij vk werd mij verteld dat de kleine al met het hoofd in mijn bekken lag. En in de avond (soms overdag) doet mijn buik onderin ook veel pijn en ja dat verklaart t dus ook haha. Volgens mijn omgeving begint mijn buik ook al te zakken dus t zal wel kloppen dan al vind ik t wel vroeg. Kleine ligt nog niet vast maar merk wel dat ie vaak onderin ligt. De 18e moet ik weer naar de gyn dus zal bij hem eens navraag doen (krijg toch weer een echo haha zoals elke keer).

xx

Hahahaha, wat een lol kunnen we er toch ook om hebben he?
Ik heb erg veel gelachen om jullie verhalen, geweldig....
Veel plezier ermee, en hopelijk blijven de baby's allemaal nog lekker zitten tot datum....

wat spannend allemaal he die indaling.
bij mij is de kleine nog flink aan het draaien en doen, maar toch merk ik dat hij lager ligt. er ligt duidelijk een kontje of een hoofdje zo nu en dan tussen mijn bekken. de pijn aan me ribben is gelukkig ver weg. harde buiken heb ik ongeveer zo'n 10 a 15x op een dag. goede buikademhaling werkt goed en dan zakt de harde buik ook weer.
ik heb wel buikpijn maar dat zullen de banden wel zijn en de bekken die ruimte moeten maken. ik ben 32 weken en 4 dagen zwanger en kijk er naar uit hoe de komende weken eruit zien.

Heb het idee dat die van mij nog alle kanten opgaat.wel grote schoppen vaak boven in mn buik dus vermoed dat ie toch wel met zn koppie naar beneden ligt,mn buik begint steeds meer te golven,vind het prachtig,en weet nu al dat ik dat vreselijk ga missen straks.....dit is onze 3de en laatste dus probeer echt van die bewegingen te genieten.heb zelf nooit het gevoel gehad dat mn baby eruit kwam glijden,wel pas tijdens de bevalling maarja dat hoort erbij.
over indalen blijkt niks ermee te maken te hebben dat je kindje eerder komt trouwens,dochter was ook al heel vroeg ingedaald en kwam keurig op tijd,1ste kind schijnt vaak eerder in te dalen dan volgende kindje(heb ik van de verloskundige gehoord)
liefs jootje

Terug
Bovenaan