Baby is erkend

Hoi,
Mijn vriend en ik zijn vandaag naar de gemeente geweest.
Mijn vriend heeft de ongeboren vrucht erkend en de baby krijgt de achternaam van mijn vriend. Hij is wel trots!!!

Als de baby geboren nog het een en ander opsturen naar de rechtbank en dan heeft mijn vriend ook wat te zeggen...

Weer iets om af te strepen!

Groetjes Ilse

Ooo dat moeten wij ook nog doen.. De verloskundige zei het de laatste keer nog... Maandag maar eens ff naar het gemeente huis! Liefss

Ja dat erkennen hebben wij al gedaan en nu de andere helft nog idd, moet je ook weer een uitreksel van het bevolkingsregister hebben etc...

Misschien dat wij toch nog ff op maandag ochtend het gemeentehuis binnen glippen!

Liefs Kim

De GBA-uitdraai van jezelf heb je pas bij het aangeven nodig. Dus een maandje van te voren aanvragen, want de uitdraai is 3maanden geldig.
Het onderstaande moet je opsturen naar de rechtbank;

- formulier verzoek tot het gezamenlijk uitoefenen van het gezag (www.rechtbank.nl -naar de rechter-formulieren-"gezag" )
+uitreksels GBA van beide ouders en kind met als reden: om het gezag te regelen
+geboorteakte van het kind (krijg je mee bij de aangifte)

Succes ermee

Hoi Ilse,
Gefeliciteerd! Dat geeft rust, toch?

Toen ik zwanger was van de 1e, zijn wij getrouwd toen ik bijna 31 weken zwanger was. Dat was ook wel heel speciaal hoor en direct was alles geregeld.
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor, maar willen jullie (dames erkenners) niet trouwen, of pas als het kindje er is?

Groetjes,
Annemarie

We willen ooit nog wel een keer trouwen.
Vroeger wilde ik dat heel graag, maar mijn ouders zijn 7jaar geleden gescheiden, dus trouwen is voor mij niet meer zo'n must.
Nu komt die kleine, dus nu willen we wachten totdat ons gezin compleet is (hopelijk nog een tweede)

En als ik ga trouwen wil ik dat het echt onze bruiloft word, dus met al onze wensen en dat gaat geld kosten en dat hebben we nu zeker niet!
We willen nog zoveel andere leuke dingen doen die ook heel veel geld kosten...

gr!

Voor ons eigenlijk het zelfde.. Trouwen wil ik alleen met alles erop en eraan. En daar hebben we op dit moment ook het geld niet voor..

Dus wij hebben besloten om op maandags gratis een partnerregistratie aan te gaan. Alleen moet de baby dan nog wel erkend worden. Voor de rest hebben we dezelfde voors en tegens al bij een huwelijk.

En misschien dat ik dan ooit nog ga trouwen met alles erop en eraan.. maar dan blijft die optie in iedergeval nog open!!

Liefss Inge

Terug
Bovenaan