Baby is erkend

Wij zijn 2,5 jaar geleden getrouwd.
Ik vond het helemaal geweldig!
Echt een super dag, met alles erop en eraan. Een dag om nooit te vergeten.
Wij hoeven dus niets te regelen qua erkenning. Dat is wel makkelijk en we hebben gewoon straks allemaal dezelfde achternaam.

Mijn man en ik zijn afgelopen juni getrouwd met alles erop en eraan. Mijn man wilde heel graag trouwen van mij hoefde het niet zo nodig. Op een gegeven moment heb ik tegen hem gezegd ik trouw alleen met je als jij mij vraagt. Dus vorig jaar heeft hij mij gevraagd en toen heb ik ja gezegd. Dus qua erkenning hoeven wij ook niks te regelen en ik vind dat een heerlijk gevoel. In het begin was ik me druk aan het maken hoe moet dat straks met erkennen en toen zei mijn man ik geef het kind aan en dat is voldoende. Dus voor mij was dat een pak van mijn hart. Hoefde ik daar niks meer voor te regelen.

ik geef ook niet zoveel om trouwen, mijn ouders zijn 8 jaar geleden gescheiden dus vond het wel best. we zijn wel getrouwd, natuurlijk omdat we van mekaar houden maar ook omdat alles in 1 keer geregeld was. mn man werkt in de asbest dus hij wilde graag dat als er iets zou gebeuren, wij goed achter zouden blijven. ik was 6 maanden zwanger toen we trouwden, had wel iets extras idd

Terug
Bovenaan