<p style="text-align: left;">Oke ik heb jullie advies en tips nodig. </p><p>Ik heb een dochter van 13 weken ze heeft denk ik last van sprong 3. Al 1.5 week uit haar doen. Niks aan te doen steun haar hierin. Maar t onrustig slapen en t huilen wordt mij nu echt teveel. Ik merk dat ik een korter lontje begin te krijgen. En mezelf gehaast voel.</p><p>Ze slaapt heel onrustig veel met haar handjes bezig en aan t trappelen. Ook verzet ze zich tegen haar slaap. Ze slaapt bijna een begint dan heel hard te huilen. En is weer wakker. Slaapt ze eindelijk dan is ze na 30 min 45 min weer wakker. En huilt ze t uit of beter gezegd krijsen. Ze huilt ook regelmatig in haar slaap heel zielig. </p><p>Inbakeren geprobeerd maar dit werk averechts. </p><p>Ons ritme is wakker verschonen voeden spelen knuffelen slaapzak aan in bed kus muziek knuffel aan slapen. </p><p>Ze krijst t uit in bed dus dan is t er uit even wiegen tot rust en terug leggen. En dan is ze even stil en begint het weer. Ook geprobeerd om haar in haar bedje te troosten maar werkt niet. En wordt overstuurder</p><p>Ik stop haar zo strak mogelijk in. Maar die armpjes komen altijd boven de deken. Waar mee ze vervolgens met haar handjes in haar gezicht te woelen. </p><p>Ze is 1 uur a 1.5 wakker dit is incl voeden. Laat slecht vermoeidheid signalen zien. </p><p>Ik heb t boek droomritme. En hierin aan t lezen maar heb t gevoel dat ik al die dingen al doe. </p><p>Ik weet t t echt niet meer. Ze sliep ik de nacht nog wel goed maar komt nu steeds eerder. Voorheen half 7 7 uur. Toen half 5 5 uur toen 4 uur en vanacht was t 3 uur. </p><p>T gaat mij niet om dat ze zo vroeg komt maar meer dat ze erg onrustig is in haar slaap. Ze ligt nog bij ons op de kamer. </p><p>Ik geef bv en ze krijgt zoveel ze wilt. Laatste voeding is rond 22.00 22.30. En krijgt ze uit de fles. Ik heb ook niet t idee dat t aan voeding ligt. Ze vind slapen gewoon heel moeilijk. </p><p> </p><p>Wat we nu doen is haar in de kinderwagen leggen en wiebelen dat werkt. Maar ja dat is niet een oplossing voor lange termijn. Wie o wie herkent dit en heeft advies tips </p>