Baby is onrustig slapen.

Oh dank voor dit topic, mijn dochter is ook 13 weken en de nachten zijn echt prut. Ze slaapt vanaf 19 uur als een blok en om 21 a 22 uur maak ik haar wakker voor een voeding. Vaak is ze na een kleine 4 uur alweer wakker en daarna ook nog wel 2x.. overdag is ze ook veeleisend, wil graag worden vastgehouden en rondgesjokt. Vanaf volgende week moet ze 2 dagen naar de opvang en daar kunnen ze dat natuurlijk niet.. ach als ze over een maand of wat ook dingen kan pakken wordt t vast beter.. nu de nachten nog! Gedeelde smart..

Steph t s echt een ramp he. Maar ja ze kunnen er ook niks aan doen natuurlijk. Volgens t schems in oe ik groei boek moet deze week weer de zon gaan schijnen ben erg benieuwd?

Het is echt bijna voorbij dames! Als ze van te voren goed sliepen en het ineens zo is dan is het echt de sprong.
Ze weten dan gewoon niet wat ze met zichzelf aan moeten en het enige wat kan is huilen en bij mama willen zijn.
Ik weet dat het moeilijk is maar geef hier aan toe, dat is ook het makkelijkst voor jezelf :)

Onze dochter is nu over de 20 weken en nu een tijdje uit sprong 4.
Sprong 4 was hier de eerste paar dagen meeeega heftig. Niet slapen, krijsen, slecht drinken echt alles. (ik zeg sprong 4 omdat 3 hier gelukkig niet heftig was)
Gelukkig duurde het niet heel lang en zitten daar ook goede dagen tussen.

Heb je een draagzak? Doe haar daar anders in zodat ze wel dicht bij jou is maar je wel je handen wat vrij hebt en toch wat kunt doen. Ze willen vaak gewoon lekker bij je zijn omdat er een nieuwe wereld open gaat bij elke sprong.

Wat je doet is hartstikke goed, voor haar zorgen en er zijn.

Terug
Bovenaan