Ik moest wel blijven om die reden. Maar ik ben het er eigenlijk niet mee eens. Ik heb afgelopen 2 weken al heel wat bevallingen (beginnnetjes ervan) mee mogen maken. En ik heb veel kindjes (smelt) mogen bewonderen. Maar ze waren allemaal licht. Tussen de 2 kg en 2800 gram. En dat met een zwschap van 39/40 weken. Mijn kindjes zijn nu 2 kg bij ruim 34 weken. Dus het hangt er echt vanaf wie meet, komt echt heel nauwkeurig. En bij ons in de familie heeft iedereen een klein hoofdje, maar dat wordt wel meegenomen in de berekening.....Dus ik heb erg mijn twijvels bij al die metingen en uitspraken van de verschillende gyns.
Als het kindje het maar verder goed doet. Gewoon bijft groeien, ook al is het voor de statistieken wat aan de kleine kant. Ik geef ze wel gelijk dat het een ziekenhuis bevaling zou moeten zijn, voor het geval dat.....
Tegen mij hebben ze bij de vorige ook gezegd dat ie klein was, ook gezien de grote (klein dus) van mijn buik. Vervolgens was meneer wel 3800 gr en 52 cm. Dus.......
Blijft een punt van discussie, zou me er niet te veel zorgen over maken .Doe ik ook niet (meer). Alles zag er bij de echo's en dopler testen goed uit, daar vertrouw ik maar op, toch???????
Laat je niet onzeker maken, want dat gevoel kan je overbrengen op de kleine. Geniet voor zolang het nog duurt, want de tijd gaat zo snel!!!!!
Heel veel succes
liefs Bertine