Baby is te klein

Morgen krijg ik weer een groei echo en een dopler, en ik duim ervoor dat ze weer wat grammetjes zijn aangekomen. Anders moet ik weer uit logeren en daar heb ik helemaal geen zin in!
Maar ik weet gelukkig dat er niks aan de hand is, krijg gewoon 2 kleintjes. Maar wel met lange benen werd me verteld!

Iedereen met kleine ukkies, veel succes!

Groetjes Bertine

Hallo allemaal

Na 3 uur ziekenhuis gelukkig toch nog weer naar huis. Bij de gynaecoloog is weer een nieuwe meting gedaan. nog steeds te klein. Maar nou weet ze dus niet of het altijd al een klein kindje zou worden of dat het kindje gestopt is met groeien. Nou lekker.. Ik moet nu weer tot maandag wachtten en dan gaan ze weer een meting doen. Als het dan wat gegroeit is zal het waarschijnlijk een klein kindje moeten zijn.
Maar als het niet gegroeit is.......
Ze hebben ook nog een CTG gemaakt die leek gelukkig goed..
Ook heeft ze een meting van de navelstreng gemaakt om te kijken of er nog wel voldoende voedingsstoffen bij het kindje komen...

hmmzzz nog langer in spanning zitten,, nu weer tot maadag wachtten

Nou vandaag weer bij de gyneacoloog geweest. Nog steeds een klein kindje en erg weinig vruchtwater. Ook zit er veel kalk in de placenta wat er toch op kan wijzen dat hij minder goed functioneerd. En omdat ik ook minder leven voel  
Moet ik vanaf vandaag elke dag op controle naar de gyneacoloog voor een ECG. Als het zo blijft met verminderd gevoel word ik waarschijnlijk eerder ingeleid om risico's voor het kindje te vermijden.. Erg spannend dus misschien deze week al wel...Als de weeen beginnen moet ik meteen komen. Omdat ze niet weten hoe het kindje reageerd op de weeen.
Maar maak me toch een beetje zorgen om het kindje nu.

vervelend dat je kindje te klein is, maar wel fijn dat je nu elke dag in de gaten word gehouden. moet toch een fijn gevoel zijn. want als de placenta idd niet meer zo goed werkt zijn ze er meteen bij.

succes!

Ik snap dat het héél erg  spannend is nu!
Maar je wordt goed in gaten gehouden merk ik.
Heel veel sterkte ermee, hopelijk heb je snel een blije baby in je handen.

Liefs, Lotte

Terug
Bovenaan