baby kaartjes??

Hey hey

Zijn er al mensen die hun kaartjes hebben besteld...?
en zo ja waar gaat de voorkeur naar uit...
maken jullie zelf de tekst die op de kaart moet komen of niet...modern klassiek... ik vroeg me af waar de voorkeur naar uit gaat...

zijn er nog mensen die leuke tips hebben bij het uitzoeken van de kaartjes?... dan hoor ik ze graag

liefs Shirl.

Hoi!
Oh ja ik had al meteen zitten zoeken toen ik net wist dat ik zwanger was ;-) Vind het erg leuk.
Heb je een bepaald thema gekozen voor de babykamer?
Ik vind het zelf leuk om wat in die trend uit te zoeken: heb met vogeltjes/schommelbedje, en daar een mooi kaartje bij gevonden.
HEb nog niet besteld, hoop dat te doen als ik met zwangerschapsverlof ga, is vroeg genoeg. Wij moeten er 2 uitzoeken: weet niet of het een jongetje of meisje is.
Heb je al georienteerd?
Groetjes en veel plezier met uitzoeken!

Ik ga binnenkort eens aan de kaartje beginnen. Bij de eerste heb ik het kaartje zelf gemaakt. Ik kon gewoon niks vinden wat ik wilde. We hadden toen het thema tijgertje.
Dus knutselen !!!! is echt super leuk geworden. Als je dat kaartje wil zien, kan ik hem toesturen via de mail.
Nu wil ik het thema nijntje. Maar ik ga niet eens zoeken voor een kaartje. Meteen zelf maken.
Soms heb ik wel eens spijt gehad van die beslissing.....dan vond ik gedrukte kaartje heel erg mooi en dan vond ik mijn kaartje zo armzalig.
maar aan de andere kant, ik heb heel veel plezier gehad aan het maken ervan en hoeveel mensen bewaren het kaartje nou eigenlijk. dan hoef ik niet zo'n heel duur kaartje voor te laten maken. Ahoewel mijn kaartje ook best duur was, uiteindelijk. Je merkt het niet omdat je alles apart koop. Maar als ik alles bij elkaar optel was ik al goed zo'n 100 euro kwijt voor zo'n 40 kaartjes te maken. En dan alle uren werk nog.
Maar ik doe het toch weer. heb al een idee wat ik wil doen.

Voor de tekst heb ik een geweldige man. Die zoekt heel internet af.....stukjes tekst die hij mooi vind slaat hij op...en uiteindegaan we zinnen bij elkaar voegen en zo maken wij de tekst. Iets super bijzonders komt er niet uit, maar wel een tekst die bij ons hoort en past. En daar gaat het om.

Iedereen veel succes met het uitzoeken en bedenken.

hallo

ik heb wel al eens op internet gekeken voor leuke kaartjes en daar is echt wel genoeg te vinden!
alleen hebben wij ook t probleem dat we niet weten wat ond kindje wordt dus we moeten wachten met bestellen tot na de bevalling! maar ja dan heb je ze nog binnen 3 dagen thuis.
heb wel al 'proefmontsers' ontvangen dus we weten wel al welke t kan worden hihi

succes groetjes sammes

Had de kaartjes met 26 week klaar... En heb voor beide het zelfde kaartje.. als het een meisje of een jongen word alleen de naam is dan anders...
Verder wel al de aantal doorgegeven hoeveel te drukken en de enveloppen liggen al thuis... zelfs al geschreven..
Wij hebben een friese tekst erinstaan...

Ik heb gewoon internet afgestruind om een mooi babykaartje te vinden.. daarna met wat ideeËn naar de drukker geweest boeken meegenomen en uiteindelijk beslist... wij krijgen een vrij klassiek kaartje, maar wel heel erg van deze tijd ...

Succes met zoeken

Groetjes Ann (mrt-mamma)

@ shirl3
ik heb hem op mijn hyves staan ( http://ninnie-jm.hyves.nl/album/42538814/Onze_kleine_Danny/1tvYFuaW/fotos/664526413/0/sR3A/ , dat is de voorkant, even volgende foto's voor de binnenkant)
ik weet niet of je dat zo kan zien, anders wil ik ze je wel doormailen. Mijn mail is ninnie.jm@hotmail.com. Stuur me even een mail dan stuur ik het door.

Groetjes

Ja, er staan zo veel leuke kaartjes op internet, ik wil ze ook binnenkort bestellen. De site waarop ik het doe werkt zo: ik bestel 4 kaarten, 1 voor jongen, 1 voor meisje en dan beiden in engels en nederlands. Zodra het kindje geboren is, hoeven we alleen nog maar een mail te sturen met de naam etc en is alles binnen 2dgn in huis!
Crea hoor, om het zelf te maken!
Veel plezier allemaal!

Terug
Bovenaan