baby kaartjes??

@ maaike

Thanks.
Was ook leuk om te doen. Wat niet te zien is op die afbeelding is dat sommige dingen 3d waren. Uitsnijden en verdikkingstape eronder. Tja je moet toch wat tijdens je zwangerschapsverlof....

We vonden niet echt een kaartje wat 'paste'. Dus zelf wat gaan maken. Was wel lastig....de juiste plaatjes van tijgertje vinden....die op de pc bewerken (juiste kleur, klok toevoegen,enz..) maar het resultaat was leuk.
Verheug me nu al op het geboorte kaartje van deze kleine.....ik ga niet eens meer zoeken maar begin meteen met knutselen.

@ jeanine

goedemorgen!!
heel leuk baby kaartje hoor!!
dat hebben jullie mooi in elkaar gezet.

ik heb meteen even de rest van de foto's gekeken (heel brutaal)
en dat was heel leuk om te zien.. leuk om nu ook eens te zien wie er achter de berichtjes schuil gaat!!!
wat een dotje die kleine zeg!!

heel leuk hoor!

liefs Shirl.

ohh ik raak gelijk in paniek!!! Jullie hebben zo te horen alles al geregeld en hoeven alleen maar een mail d'r uit te doen met alles "gegevens". Ik heb nog niks! HELP. We hebben we een idee, we willen geen kaartje maar een geboorteplankje. We hebben er verder nog niet naar gekeken of over nagedacht. Zou ik dat al wel moeten doen? Het is voor mij de eerste keer. Wat is jullie advies?

groetjes mariette

hey jetty

geen panniek hoor!!
ze zeggen als je je babykaartjes rond 7 maanden zwangerschap bestel dat je dan nog ruim op tijd bent!!
en een geboorteplankje dat is wel heel orgineel moet ik zeggen!!
gewoon doen wat je hart je in geeft.. en doen wat jullie het leukste vinden ...
er zijn altijd mensen die commentaar hebben dus daar moet je geen rekening mee houden denk ik.
veel succes met beslissen!!

liefs shirl.

Terug
Bovenaan