baby kamer

hoi hoi
vandaag zijn we prisies 17 weken
deze week gaan we de babykamer schildren
en de meubels in elkaar zetten
ben zo beniewt hoe het dadelijk is als het klaar is
het lak werk is al 3/4 weken treug gebeurd

lijkt me zo raar om naar 9jaar de kamer klaar te hebben dat het echt zo ver is voor ons heerlijk

ik voel me heel goed heb ook bijna geen kwaaltjes
aleen wat moe en wat bandenpijn

ik hoop dat bij jullie ook aless goed gaat
gelukig nieuwjaar
groetjes

hoi,

Heerlijk om zo al lekker bezig te zijn met de voorbereidingen.Welke kleur wordt de babykamer?
We zijn al wel aan het nadenken welke kleuren we willen gebruiken,maar verder dan dat zijn we nog niet. hebben alleen nog maar een wieg gekocht en verder nog niets.
Is iedereen al bezig met de babykamer?

Hoi

fijn he babykamer klaar maken.
Wij krijgen 29januari de babykamer geleverd. Dat weekend word hij meteen opgezet.
Kunnen we al alles inruimen. Heel veel kleertjes al gekregen voor en nu met de kerst. Weet niet meer waar ik alles moet opslaan. Ben blij als de babykamer eindelijk af is zodat we meer plaats krijgen voor de spulletjes.

Suc6 met de babykamer in orde te maken.

Groetjess Cindy

Wij gaan volgende week als we vrij zijn een babykamer uitzoeken.
We hebben tot nu toe alleen maar plannen om de kamer leeg te ruimen en zelfs dat is nog niet gelukt.
Maar ja, tijd zat!
We hebben wel wat dingen gekregen met sinterklaas en toen we een goede echo hadden, maar zelf ook nog niks gekocht.
Ik krijg er nu wel zin in hoor!

wij moeten nog eerst een ander huisje vinden voor ukkepuk er is dan kan ik pas de babykamer gaan doen in mijn appartement nu zijn maar 2 slaapkamers dus word nog lekker spannend hoe en wat maar ja als het echt moet lukt alles toch wel !!!
ik weet nog net welke kleuren ik wil en hoe en wat dat zie ik wel
wel raar bij mijn eerste had ik met 20 weken de kamer al geschilderd en kwam het kamertje al bijna hahah
groetjes kelly

wij hadden de kamer met 11 weken al besteld en de kleur is mooi wit (gebroken)
heel mooi hoop ik als het straks af is
dan kan je wat meer kopen want dan kan ik het ook kwijt in de baby kamer heb nu al de kast vol staan in de huiskamer met kado's van iedereen
heb er echt veel zin in

wij hebben de babykamer heel voorbarig al gekocht via markplaats toen we met de pil gestopt waren dus staat nu al bijna een 3/4 jaar op zolder
21 januarie hebben we de 20 weken echo en weten we als het goed is wat het word dan gaan we op zoek naar behang verf en gordijnen
heb nog heel veel kleding van mijn zoontje ook neutrale kleding voor als het een meisje word en al veel gekregen

Nee daar zijn we nog helemaal niet mee bezig, er is nog zoveel tijd!!!
Heb nog niks gekocht, alleen een aantal dingetjes gekregen. Alle babykleertjes ed heb ik nog niet opgezocht, die staan in plastic bakken opgeslagen, maar ook daar nog tijd genoeg voor, als ik die nu al ga uitwassen zijn ze alweer stoffig voordat de baby er is!
Vind het ook echt nog veel te vroeg, het duurt nog zo lang voor het zo ver is, als ik nu het huis al ga volzetten met babyspullen denk ik dat dat een beetje verwarrend is voor mijn twee oudste, die zeg ik steeds dat het allemaal nog zo lang duurt...

Terug
Bovenaan