baby kamer

Ook wij zijn er nog niet echt mee bezig.
We zijn wel bezig met de kamer van de oudste, die gaat naar zolder, die moet helemaal opgeknapt, geschilderd en behangen worden. En dan pas als zij naar boven gaat, dan kunnen we haar kamertje opnieuw gaan behangen voor de baby

Voor ons wordt het derde kindje, dus wij hebben alles al. Vorig jaar hebben we de zolder al helemaal opgeknapt, dus dat hoeft niet meer. Het enige waar we nu bezig zijn is wat vaste kasten aan het intimmeren in onze slaapkamer en de nieuwe kamer van onze oudste dochter. Dat krijgt nog een behangentje en een verfje en dan is het klaar. De jongste kan dan naar haar kamer en daar hoeft niets aan gedaan te worden en de babykamer blijft hetzelfde. Dus heerlijk bijna alles al klaar..
Maar het is wel onwijs leuk om te doen.. Weer wat echter..

We zijn toevallig vandaag begonnen aan de babykamer, de meubels van mijn zoontje gaan verhuizen naar de andere kamer. Hij blijft gewoon zijn eigen kamertje houden. Ledikantje (waar hij toch al niet meer in sliep), commode en kledingkast gaan dan naar de babykamer. Hij krijgt dan nieuwe meubels.
Maar voor het zover is gaan we eerst flink ruimen, die kamer staat nu helemaal vol dus een grote verandering.
Als het meezit kunnen we deze week zelfs gaan behangen :). Verven is niet nodig en vloer ook niet,
we hebben vorig jaar laminaat overal gelegd.
Vind het superleuk weer een babykamertje in te richten.

Wij zijn ook lekker bezig met de babykamer!!
Wij houden van klussen en vinden het dan ook heel leuk om de kamer naar eigen smaak in te richten en zo zoeken we van alles bij elkaar.
We hebben een ledikantje dat door de hele familie roeleert.
Dit knappen we op en zo wordt het langzaam maar zeker eigen!
Laat je niet teveel inpalmen door grote megastores!
Ik orienteer me vaak op wat ik leuk vind en kijk dan waar je dit verkrijgen kunt.
Accessoires kun je net zo leuk, zo niet leuker bij een Hema of V&D kopen!

Terug
Bovenaan