baby/kinderkleding met schedels

Hoi,

Dit is ook iets waar ik absoluut niet van houd. Ik zou het dan ook echt niet om doen, hahaha. Ik houd helemaal niet van die stijl en Tijn krijgt van mij dan ook geen broeken of t-shirts met doodshoofden erop.
Tijn begint het nu wel interessant te vinden, maar tot nu toe kunnen we dan altijd nog wel iets vinden wat we dan samen mooi vinden hahaha.
Hier gelukkig een man met eenzelfde smaak en hij vindt het eigenlijk altijd wel best wat ik koop. Mijn moeder koopt nog wel eens kleren voor de kids maar die weet precies wat mijn smaak is.

Liefs Danielle

Ik heb vor Milton ook een piratenschip gehaald en op de vlag stond hetzelfde plaatje als de shirt daarom zie ik het als piratenstijl. Op een gegeven moment komen ze op een leeftijd dat ze dat gewoon stoer vinden. Ik ben zelf er ook niet weg van maar ja het kan geen kwaad en over de dood gesproken afgelopen weekend is het precies 5 jaar geleden dat mijn zus is overleden en daar praat ik over met mijn kindjes en dat breng ik niet in verband met schedels ik leg hun juist uit ook al ben ik niet gelovig dat ze boven in de hemel zijn en op ons neerkijken en dat ze nog wel bij ons zijn .
Maar even om terug te komen op het onderwerp dit is even een uitleg van mij waarom ik het zo zie .

groetjes lisette

Ik heb vor Milton ook een piratenschip gehaald en op de vlag stond hetzelfde plaatje als de shirt daarom zie ik het als piratenstijl. Op een gegeven moment komen ze op een leeftijd dat ze dat gewoon stoer vinden. Ik ben zelf er ook niet weg van maar ja het kan geen kwaad en over de dood gesproken afgelopen weekend is het precies 5 jaar geleden dat mijn zus is overleden en daar praat ik over met mijn kindjes en dat breng ik niet in verband met schedels ik leg hun juist uit ook al ben ik niet gelovig dat ze boven in de hemel zijn en op ons neerkijken en dat ze nog wel bij ons zijn .
Maar even om terug te komen op het onderwerp dit is even een uitleg van mij waarom ik het zo zie .

groetjes lisette

Nou ja het zou mijn keus niet echt zijn, maar ik zou hem wel aandoen als mijn man hem had gekocht.
En hier hebben ze wel spulletjes van pirates odc, maar geen kleren gelukkig al zal dat nog wel komen.
Zou het anders iig met je man bespreken en niet zomaar wegdoen.

Gr MJ

Het is ook niet mijn stijl, maar als manlief het koopt, dan is het prima hoor.
Vriendlief vind die trible-tatoo-shirts (je weet wel shirts met die trible print erop) weer errug leuk. Nou ja, prima. Maar dan wel voor jongen, niet voor meisje haha.
En schedels heb ik het ook niet op. Maar een slab is dan ook in mijn ogen heel wat anders dan kleding.

Groetjes

Irene

Hoihoi,

Volgens mij is het niet zomaar een goedkoop slabbetje dat je man heeft gekocht... Tico Torres, de drummer van BonJovi, heeft een complete collectie ontworpen voor (jongens)babys en kinderen die er inderdaad erg piraatachtig uitziet. Alles zwart, met doodshoofdjes erop. Hij vond dat er voor jongetjes (en meisjes) geen stoere kleertjes waren en heeft toen zelf een lijn ontworpen. De collectie heet RockStar en je hebt er behalve slabbetjes ook kleren, schoenen, meubels, speentjes etc. van.

Of je de lijn nu mooi vindt of niet, volgens mij is het gebaar van je man wel mooi!

Groetjes,
Jamie

Terug
Bovenaan