Baby kleding..

Hi,

Waar kopen jullie de kleertjes voor jullie kindjes?
Ik vind het zo'n zonde om duurde kleding aan te schaffen, het is zo vies, word dus vaak gewassen, en ze groeien er zo uit..

Ik ga zelf regelmatig naar de Hema.

Waar doen jullie je inkopen?

Liefsss Nens

Hoi

Ik koop mijn kleding voor mijn kids eigenlijk overal. En dan vooral in de uitverkoop.
Ik koop mijn kleding ook in een 2e hands winkel, daar heb je ook "merkkleding"
voor leuke prijzen. Effe wassen en ze kunnen het aan. Vooral als ze wat ouder zijn en veel buiten zijn ideaal
Ook als ik bij mijn ouders in limburg ben koop ik kleding in een outlett (ook in de uitverkoop dan is het nog goedkoper) bij roermond of in belgie (maasmechelen)

Mijn zus heeft regelmatig kaarten voor verkopen. Dus kleding met "fabrieksfoutjes" of van het vorig seizoen dan heb je echt koopjes!

groetjes annegien

ik kijk koop ook kleding op markplaats.nl er is vaak nieuwe merkkleding voor weing geld.

als je het woordt "nieuw" intikt in dezoek zin dan krijg je alleen maar nieuwe kleding te zien.
ik zet altijd nieuw merkkleding

dan zie je nieuwe merkkleding voor leuke prijsjes! een tip voor jullie!

ik heb al heel wat merkkleding voor leuke prijsjes gekocht, voordeel het blijft veel mooie na het vele wassen en strijken dan als ik bij de zeeman.wibra koopt ofzo.

succes

Hallo,
Op www.kleertjes.com koop ik kleertjes als je even door bladert in de pagina's zie je halverwege kleertjes van 2006 hardstikke leuk en met 50 procent korting.

Groetjes van Knof

hallo,

Mijn favoriet is de Hema en Prenatal. Het is lekker zacht voor de baby's en het is niet duur. Vooral die pakjes van de Prenatal zijn geweldig!

Groetjes  Sandra

ik koop vaak kleertjes bij de zeeman,maar bij mij gaan ze vaak kapot!knoopjes eraf of naadjes los.heel irritant.laatst wat bij de hema gekocht.wel iets duurder,maar t blijft tenminste heel.ik heb ook veel gekregen van een vriendin en weleens wat 2ehands gekocht op een beurs.even wassen en  t ziet er keurig uit.
groetjes kari

Terug
Bovenaan