Baby kleding..

Hallo

Ik koop kleertjes vaak of bij de hema of bij prenatal
vind het zonde om hele dure kleertjes aan te schaffen ze is er zo weer uitgegroeid

groetjes Monique

Hey hotmamma, ook een Joey? Toevallig!!
Ik koop Joey's kleertjes bij Hans Textiel, Hema of op marktplaats, maar nu is er een nieuwe outlet-babywinkel in het dorp en daar ga ik ook een keer kijken.

Ik koop  ook alle  kleertjes bij de prenatal, de hema en H&M.
Als ik in de winkel ben kan ik het vaak niet laten om het te laten liggen.
Thijs heeft een hele hoop truitjes.
Bij hans textiel hier hebben ze geen leuke jongens dingen alles is daar zo zoet.

Groetjes  Rianne en Thijs

Kleertjes voor Evi koop ik bij Hema of prenatal.
Eigenlijk nog nooit iets bij zeeman, hans textiel of op het internet gekocht. Hema of prenatal heeft altijd wel leuke dingen.

groetjes Sonja

Ik was laatst bij de C&A en helemaal verbaasd over hoe leuke kleertjes ze daar wel niet hebben (moet je wel een beetje grote vestiging hebben) en heel goed betaalbaar.
Ik vind het nadeel van de zeeman ook dat altijd alles stuk gaat of stikfoutjes heeft oid. Vandeweek was ik het weer ff vergeten en kocht een tuinbroekje voor mijn ventje.. kei leuk maar jahoor, de 1e keer dragen en de eerste drukknoop was er weer af :/

Ik koop het echt overal en nergens. En eigenlijk altijd in de opruiming of als er acties zijn. Zo scoor ik t-shirtjes voor 25 cent per stuk en zo. En ook nog echt hardstikke leuke hoor.
Groetjes Veerle

Ik koop ook echt overal de kleertjes voor de kinderen. Ik vind wel dat de kleertjes, en dan met name de truitjes, bij Hema een beetje klein uitvallen. Ik haal dan het truitje een maat groter dan de broek.
En inderdaad, Prenatal heeft ook leuke kleertjes.
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan