<p>Hoi allemaal,</p><p>Ons meisje heeft het nu al echt heel koud snachts. Ze word hierdoor steeds wakker. Ik geef haar een romper aan met een badstof pyjamatje voor de winter. Ze heeft hier de 4 seizoenen slaapzak van puckababy ook al over aan. (De wintervariant). Hier overheen heb ik nog een dekentje liggen. En nogsteeds heeft ze het koud.... laatst voelde ze helemaal koud en ook aan de beentjes. Dan neem ik haar even bij ons in bed, met slaapzak onder ons dekbed tot ze opgewarmd is en leg ik haar weer terug en slaapt ze weer een paar uur verder. Het is nu nogsteeds 22 graden bij haar op de kamer dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nogmeer kan doen. Vooral als ik denk aan hoe ik het ga oplossen als het écht koud gaat worden. Wat als het straks 10 graden vriest? Om elke nacht de verwarming aan te zetten op 24 graden vind ik wel een beetje gekkenwerk. (Als dit echt nodig is zal ik het wel doen maar ik vroeg me af of er andere opties zijn, slapen met verwarming aan is ook weer niet goed). Een dekbedje wil ik zelf niet ivm veiligheid. Ze is sinds vorige maand 1 jaar. Hebben jullie tips?</p><p>Gr zv</p>