Baby koud snachts

Wij gebruiken elke avond twee kruikjes in bed. Eentje de hele nacht bij haar voetjes en eentje om haar bedje voor te verwarmen. Misschien kan je kleine zichzelf niet goed opwarmen, dan heeft ze wat hulp nodig van buitenaf. 

Hoi! Onze zoon is alweer bijna 11 mnd maar ik weet van mijn vriendinnen die beiden ongeveer 2 mnd geleden bevallen zijn dat ze hun dochters ook best dik aankleden ‘s nachts; mutsje, sokjes, dikke deken, rompertje & pyama en eventueel kruikjes. 
Ben vaak bij ze geweest in de afgelopen weken en zag dat ze ook een wiegdekentje gebruikten wanneer ze even naar buiten gingen met de kleine, ook als het lekker weer was.. 
wij hebben de verwarming nu ook al een paar keer aangehad en heb de dikke dekens weer uit de kast gehaald.. 

Hoi! 
Ik lees even mee. Sinds 1,5  a 2 week wordt onze bijna 1 jaar oude dochter telkens wakker snachts om na een aantal uur pas weer in slaap te vallen. Ze gaat er wel voor liggen maar het lukt maar niet de slaap te vatten waardoor ze uiteindelijk overstuur raakt. Ze slaapt sinds maandje oud al hele nacht door dus dit is nieuw voor ons. Vanalles geprobeerd en dacht dan zullen het de tandjes wel zijn. Maar heb laatst getempt omdat ze koud aanvoelde en had ze 36,3. Nu weer getempt omdat ze koud aanvoelt: 36,0. Het is 20 graden op de kamer en ze heeft dus aan; korte mouw romper, pyama en sokken, puckababy wintergedeelte met lange mouw en daarover een vilt/fleece deken dubbel zeg maar met een lakentje. Hoe kan ze het dan nog koud hebben? Ik wou dat ik wist waarom ze niet meer doorslaapt :-(

Terug
Bovenaan