Hoi Rozenmeisje,
Mijn zoontje deed dit ook heel erg. Enorm kreunen, klonk altijd alsof hij in z'n eigen spuug bleef hangen, gorgelen, een soort 'grunten'. Vreselijk vond ik het. Al sliep hij in de meeste gevallen bij ons wel. Als hij heel erg onrustig werd legde ik hem op een voedingskussen tussen ons in, dat werkte eigenlijk altijd.
Onze huisarts zei ook dat baby's nu eenmaal geluid maken maar ze vond dit heel erg passend bij de reflux en dus niet 'normaal'. Lijkt me erg naar als je arts je niet serieus neemt.
Volgens mij heb ik op een ander topic van jou ook al gereageerd, kan even niet meer vinden waar. Maar, ik heb een aantal standaard reflux tips uitgeprobeerd en een soort 'review' geschreven. Wellicht heb je er wat aan, je kunt het hier vinden.
Overigens hebben wij ons zoontje bij ongeveer 3 maanden op zijn eigen kamer gelegd (met alle deuren open en babyfoon vol aan want anders sliep ik zelf niet
) omdat ik om de haverklap wakker was van het geluid. Het ging gelukkig bij ons al snel beter, dat geluid maakte hij bij 4 maanden al niet meer en de pijn die hij leek te hebben werd veel minder toen we begonnen met Nexium. Hoe dat voor ons is gelopen lees je hier.
Hopelijk heb jij (of iemand anders die dit leest) er wat aan.
Succes in ieder geval en sterkte!