Baby kruipt onder haar dekentje vandaan ?

Hoi!<br />Wie kan ons helpen?<br />Onze dochter is 4 weken oud en kruipt al onder haar dekentjes vandaan!!<br />Wat is wijsheid? Inbakeren vindt mevrouw geen succes ?<br />Een slaapzakje aan en geen dekentje? Of heeft iemand anders een goed idee?<br />Alvast bedankt ☺️<br />

Mijn dochter deed vanaf 3 maanden hetzelfde. Op een gegeven moment ging ze in haar slaap het hele bedje door. Toen hebben we geen dekentje meer in het bedje gedaan en een warmere slaapzak en soms ook meer kleertjes aan getrokken.

Herkenbaar dat deed onze dochter ook met 4 weken. Wij deden een slaapzakje en toen sliep ze gelijk ook stuk beter. Dekentje hebben wij dus maar 4 weken gebruikt ;) 

Ooo okee! Ik was al helemaal verbaasd zo snel .. maar ze is niet de enige zie ik nu ☺️

Nog slaapzakken die prettig zijn in gebruik? Het is ongeveer 20 graden bij ons binnen (airco)

Slaapzak! Haha ze is echt niet de enige idd! Ik gebruik de dunne slaapzak van de Hema! Niet de hele dunne maar de dunne met lange mouwen die je er af kan ritsen! Hij ligt dus zonder de mouwtjes in de slaapzak en slaapt als een roos ?

Terug
Bovenaan