Baby kruipt onder haar dekentje vandaan ?

En verder dan geen dekentje meer? Lijkt me zo koud! Ik heb een slaapzakje met 0,8 TOG. Ze ligt daar nu in met haar gewone kleertjes (broekje en shirtje met lange mouwen) en daaronder romper met lange mouwen. Het is ongeveer 20 graden hier binnen.

Gewoon nekje voelen hoe warm je kindje het heeft

Onze dochter heeft het snel warm die hadden we afgelopen winter in een puckababy winter slaapzak met alleen een rompertje en een laken.. nu slaapt ze in een rompertje en pyjama shirtje met een zomer slaapzak omdat ze niet onder de lakens blijft liggen s nachts

Ligt inderdaad erg aan je kindje. Hier is een slaapzak met pyjama voldoende. Deken blijft ze echt never nooit niet onder liggen:)

Romper + shirtje met lange mouwen lijkt me best warm. Onze ligt met romper zonde mouw en zomerpyama (korte broek en shirtje) in een slaapzak van de Hema zonder de mouwen.

Is het uberhaupt nu niet warm voor een romper met lange mouw? Vind het van die ondingen. Gebruik ik echt alleen als het heel koud is.

Hier ligt ze in een speciale slaapzak waarbij ik haar armen aan haar lijfje kan vast ritsen haalt een hoop onrust weg. En een speciaal lakentje die op een bepaalde manier druk geeft waardoor ze beter slaapt. Kijk is op feddekees.nl daar heb ik het vandaan. had het met me dochter namelijk ook.

Hier gaat hij ook het bed door. Soms ook met de slaapzak ;) maar je zou de onderkant van de slaapzak tussen/onder het matras kunnen "vouwen" zodat ze minder in haar bedje crosst. 
Als extra kan je nog een hydrofiele doek er tussen proppen dat het minder makkelijk los komt. 

Terug
Bovenaan