<p>Hey allemaal,</p><p>Ik snap dat het nu vanwege corona allemaal anders is, maaar..... Ik ben van het vooruit denken. Nu kan ik opa's en oma's met een gerust hart zeggen dat ze mijn baby niet mogen kussen vanwege corona. En dat snappen ze ook en doen ze gelukkig ook niet. Dus dat is heel fijn. Maar ik vraag me af of ik de opa's en oma's ook straks (als corona weg is) kan zeggen dat ze de baby niet op de mond mogen kussen. Ik vind dat namelijk iets heel erg persoonlijks. Onze baby geeft al wel kusjes aan mij en mijn man (dus pappa en mamma) en die zijn bijna altijd op de mond. Dat vind ik niet raar, maar als "andere mensen" dat ook zouden doen wel. Hoe doen jullie dat? En hoe kan ik dat dan tegen die tijd een beetje aardig zeggen? Want van binnen denk ik "blijf met je vieze lippen bij mijn kind uit de buurt!" ?</p><p>Ohja, onze lieve baby is nu ruim 10 maanden en geeft kusjes met de mond wagenwijd open ??</p><p> </p><p>Ik zou graag even jullie vizie willen horen. Alvast bedankt voor de moeite. </p><p>Liefs, een moeder die het niet op kussen krijgen van andere mensen heeft ?</p>