Baby ligt in stuit

30 weken zwanger kleine meid ligt al even in stuit
Gynaecoloog zegt dat ze nog even heeft om te draaien ook omdat ze wat kleiner is dan gemiddeld.
Ik hoop zo dat ze nog draait.maak me er een beetje druk om
Zijn die van julie ook nog na week 30 gedraaid op hoeveel weken

Ze heeft ook een poos goed gelegen maar nu in stuit helaas lijkt of de bewegingen ook anders en zachter zijn daardoor

hoi hoi,
hier een baby die met een een echo met 33 weken nog in de stuit lag en met een echo op 35 weken gedraaid was!
Dus het kan zeker nog! Succes!

[quote quote=10487944]hoi hoi,
hier een baby die met een een echo met 33 weken nog in de stuit lag en met een echo op 35 weken gedraaid was!
Dus het kan zeker nog! Succes![/quote]Ohh heel fijn dat ze gedraaid is heb je dat gevoeld dat ze gedraaid was.
Hier een rustige baby
Soms wel druk maar vaak rustig ben benieuwd of ze gaat draaien

Je zou eens een voetreflextherapie kunnen proberen, mocht je daarvoor open staan! Dat wil ook nog wel eens helpen om de kleine te laten draaien :)

Baby's kunnen tot 36 weken zelf draaien. Vanaf dan wordt de ruimte minder en kun je door middel van een draaipoging ik het ziekenhuis nog proberen. Ik zou je nog niet druk maken. Je moet nog 10 weken. Dus er is nog genoeg tijd.

[quote quote=10487959]Baby's kunnen tot 36 weken zelf draaien. Vanaf dan wordt de ruimte minder en kun je door middel van een draaipoging ik het ziekenhuis nog proberen. Ik zou je nog niet druk maken. Je moet nog 10 weken. Dus er is nog genoeg tijd.[/quote]Jaa ik weet 't inderdaad toch maak ik me er druk om wil heel erg graag op de normale manier bevallen is onze eerste
Ze is ook zo rustig daarom denk ik ook dat ze niet draait meer

Ik snap hoe je je voelt, mijn dochter lag de gehele zwangerschap in stuit. Ook ik wilde per see natuurlijk bevallen. Ik had van alles geprobeerd zoals spinning babies en moxa therapie. Uiteindelijk heb ik dus een versie gehad bij 2 dames die hier enorm veel ervaring mee hadden. In 1 poging lag ze goed om.
Als je uiteindelijk een versie krijgt, probeer zo ontspannen mogelijk te zijn en misschien kan je vriend/man je voeten/kuiten masseren. Dat leid af van de versie zelf. Het viel mij alles mee! Deed bij mij helemaal geen pijn.

Terug
Bovenaan