Baby ligt in stuit

[quote quote=10487981]Ik snap hoe je je voelt, mijn dochter lag de gehele zwangerschap in stuit. Ook ik wilde per see natuurlijk bevallen. Ik had van alles geprobeerd zoals spinning babies en moxa therapie. Uiteindelijk heb ik dus een versie gehad bij 2 dames die hier enorm veel ervaring mee hadden. In 1 poging lag ze goed om.
Als je uiteindelijk een versie krijgt, probeer zo ontspannen mogelijk te zijn en misschien kan je vriend/man je voeten/kuiten masseren. Dat leid af van de versie zelf. Het viel mij alles mee! Deed bij mij helemaal geen pijn.[/quote]Oh dat klinkt fijn ik hoor aleen maar dat zo versie pijn doet
Word je dan ook ingelijd erna ivm kans dat ze weer terug draait ?

Mijn zoontje lag vanaf wk34 in stuit. Versie geprobeerd maar niet gelukt dus het werd een geplande keizersnede. Was even schakelen maar had en heb er vrede mee!

Met de versie kreeg ik ook een soort van weeen remmers zodat de baarmoeder ontspand, geen pijn gevoeld en na 3 pogingen gestopt omdat hij al te diep was ingedaald. Ze doen het heel netjes en kalm!

[quote quote=10488007]Mijn zoontje lag vanaf wk34 in stuit. Versie geprobeerd maar niet gelukt dus het werd een geplande keizersnede. Was even schakelen maar had en heb er vrede mee!

Met de versie kreeg ik ook een soort van weeen remmers zodat de baarmoeder ontspand, geen pijn gevoeld en na 3 pogingen gestopt omdat hij al te diep was ingedaald. Ze doen het heel netjes en kalm![/quote]Mag de papa met keizersnede wel navelstreng doorknippen en word de kleine dan als die uit de buik is ook gelijk bij je gelegd of pas als je weer terug uit ok bent ?
Doet zo ruggenprik niet zeer met zetten normaal met bevallen zetten ze die dan in een wee dan is het minder pijnlijk lijkt me

Een ruggenprik viel mij enorm mee! Niet tijdens een wee gezet. Wat een verademing vond ik het. Dus die ervaring kan heel verschillend zijn.

Mijn kindje lag 3 weken in stuit. In week 32 (dacht ik) is ze weer gedraaid uit zichzelf ?

Mijn kindje lag de gehele zwangerschap in stuit. Ze is nooit zelf gedraaid en een versie lukte niet. Ik had er vrede mee. Ze lag blijkbaar lekker zo. Uiteindelijk een geplande keizersnee gehad. Het verliep heel rustig en fijn. Vond het heel mooi. Scheelt misschien dat mijn natuurlijke bevalling die ik eerder had gehad vreselijk was. Dus ik vond dit achteraf een verademing.

Ruggenprik viel trouwens mee hoor! Je voelt het wel, maar het is prima te doen. Ons kindje werd kort gecheckt en meteen bij me gelegd. Terwijl ik gehecht werd enzo lag ze bij me. En ja dr papa heeft de navelstreng ook doorgeknipt. Tot zover weinig verschillen met een “gewone” bevalling. Wat ik wel vervelend vond is dat ik na het hechten enzo nog een uur naar een uitslaapkamer moest zonder man en kind. Maargoed, dat was het enige wat ik naar vond aan de keizersnee.

Hier heeft ze tot 38 weken half of in stuit gelegen. Daarna gedraaid. Weinig van gevoeld, placenta lag voor en ze was rustig. Dus verbaasd toen ze met check echo toch met hoofdje beneden lag. Versie dus toen afgezegd. Zover ik weet is ze niet meer terug gedraaid na die 38 weken. Tot aan bevalling niet ingedeeld. Met vliezen breken was ze in rap tempo beneden. Ik had veel vruchtwater dus ze had nog vee ruimte met draaien tot die tijd.
Ik zou even afwachten tot je 34-36 weken bent en kijken hoe ze dan ligt.

Terug
Bovenaan