Baby maakt lange slaap te vroeg

Heeeel logisch, kindjes slapen vanaf de vroege avond het diepst. Juist niet wakker maken, droomvoedingen werken voor heel veel kindjes niet maar je kan het proberen. Ze gaan vanzelf er steeds wat langer tussen laten. 7 uur ertussen is al heerlijk. Ik ging zelf altijd lekker vroeg naar bed, rond 21 uur. Dan had ik om 3 uur al 6 uur slaap gehad stel hij had wat moeite om weer in slaap te komen (of ik zelf)

Wij hadden dit ook toen onze kleine man ongeveer 8/9 weken was, kreeg hij gewoon om 3 uur nog een flesje. En erna in de ochtend weer. Maar een week of 2/3 later sliep hij ineens de hele nacht door :) hij is nu ongeveer 3 maanden en slaapt van 7 tot 7 gemiddeld. Dus het veranderd vanzelf!:)

Niets aan veranderen! Je weet namelijk niet wat voor effect het gaat hebben als je op deze lange ruk gaat inbreken. Ik zou het zo laten. Mijn zoontje sliep ook van 17 tot 23 uur en kwam daarna om 3.00 en 6.00. Duurde eigenlijk maar een week of 5 en toen sliep hij hele nachten door.
Houd vol! Je kan dit! En geniet van je avonden :)
Op insta deel ik tips rondom slaap. Als je interesse hebt: @meerslaapkinderslaapcoach
Liefs, Merel

Terug
Bovenaan