BABY MEE ervaring gevraagt

hallo daar...

Ik zit er stevig over na tedenken om een "baby mee" aan teschaffen
Zodat ik in de zomermaanden lekker kan fietsen met mijn kleintje!

Ik was benieuwd wie er ervaring heeft met dit uitvindsel?!
Hij lijkt mij heel erg praktisch...maar misschien vinden anderen dat niet!

Ben benieuwd naar jullie eventuele reacties

Groetjes
Hanna

Hoi. Ik heb de baby-mee en ben er erg tevreden over!
Het is niet bedoeld om mee door de bossen te fietsen maar gewoon stukjes over het fietspad is echt goed te doen. Ik vind het een goede oplossing, kun je toch lekker fietsen met het mooie weer. Veel fietsplezier!!
Groetjes Mikkie.

hoi,
nou, ik heb dinsdag de baby-mee gekocht en gisteren uitgeprobeerd, ideaal!! Alleen je moet niet gaan shoppen, want dan moet je de maxi-cosy meezeulen, dat is dus minder, maar ik vind m goed. Makkelijk te gebruiken. Doe wel de verkleiner in de maxi-cosy anders kan het hoofdje nogal wiebelen. Daan sliep er zelfs in, dus...

Hoi,

Ik zelf heb er geen, een collega van me wel. Zij is laatst gevallen met de fiets.

Maar ik zelf vind ze ook eng, je bent zelf al heel vatbaar voor auto's op de fiets... en dan ook nog een babytje achterop.

Ik zelf wandel erg veel, met de kinderwagen, of ik rij ergens met de auto heen en neem de buikdrager mee vind Tom ook erg fijn. Ik kan de kinderwagen wel achterin doen, maar dan moet de bak ook weer mee, want ik wil niet dat Tom langer dan een uur in de maxicosi zit... schijnt niet goed te zijn voor zo'n kleintje lange tijd in een 'zit' houding.
Het liefst ga ik dus wandelen met de kinderwagen.

Fietsen lijkt me wel heel geweldig met je kindje, maar dan vooral als ze voorop kunnen zitten. Dus ik moet nog ff geduld hebben. Maar toch vind ik het wel griezelig...

Nens..

Ik heb zo'n stomme fiets... zo'n nieuwe waarvan t licht vanzelf aan en uit gaat als t donker wordt..die hebben een aluminiumstuur en daar mag geen zitje aan..dus dan kijk je achterop (en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe zo'n baby mee bevestigd dient te worden) maar ik heb dus ook een abnormale bagagedrager..en nu die eikel zelfs de auto van me heeft afgepakt wil ik dus op de fiets dingen gaan doen hahaha en met dit mooie weer gaat dat dus niet! Misschien toch maar eens gaan kijken naar de bevestiging/

Ik heb gehoord dat de MaxiCosi nogal wiebelt achterop op zo'n ding. Is dat echt zo? Ik vind het een beetje een eng idee, maar dat is meer een gevoel dan dat het onderbouwt is.

Groetjes, Tess.

Hoi meiden,

Nou, ik heb er ook één en Esther en ik vinden hem allebei geweldig!
Je schroeft hem vast, dan gaat er nog een veiligheidspin doorheen en dan zit ie nog met een zekering aan de stang van je zadel. Los gaan kan dus echt niet.  Er zit vering in, dus hij schudt een stuk minder dan je fiest of dan dan een fietszitje waar ze in mogen als ze ouder zijn. Het is überhaupt een stuk veiliger dan een fietszitje, omdat een maxi cosi veel beter beschermt: je kindje kan geen kant op. Hoe je fiets ook valt, je kindje zal schrikken en wat verschuiven, maar hij kan de grond niet raken.
Esther moet wel even wennen nu ze niet meer in de stoelverkleiner past, want als ze dan wegdoezelt gaat idd haar hoofd wel eens heen en weer. Als iemand daar nog een praktische tip voor heeft, graag!
En over dat aanrijden...tja...mijn fiets of mijn auto maakt met het type auto dat ik rijd weinig verschil volgens mij... Daar probeer ik maar niet teveel bij na te denken.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan