BABY MEE ervaring gevraagt

Hoi,
ik heb hem ook, maar nog steeds niet geprobeerd....  Er is steeds wel wat waardoor het niet gaat. En ik wil graag de eerste keer met papa samen gaan. Lijkt me wel leuk namelijk.....
Eveline... ik gebruik bij Quinn nog steeds de verkleiner. Dat ding bestaat uit 2 losse onderdelen. Een verhogingsdeel en een stoffen ding met dikkere rol voor erop. Dat verhogingsdeel zit nog op dezelfde plaats en dat stoffen ding heb ik gewoon omhoog gelegd. De gordels zitten nu op de hoogste stand en gaan gewoon door de sleuven van het stoffen ding heen. Ik heb een dunne voetenzak, dus het is niet zo erg dat er geen stof over de verhoging zit. Ik hoor van anderen wel eens de tip om een hydrofielluier erop te leggen.
Doordat ik het zo heb aangepast, zit Quinn nog steeds met zijn hoofd in de verkleiner. Werkt echt super.
Groetjes Veerle

hi,

ik heb er geen, maar stop naima af en toe in de draagzak als we op de fiets ergens heen gaan. mijn oudste zit dan achterop. veel fietsen met naima doe ik niet. ik woon op loopafstand van het centrum, dus gaan we meestal lopend.

Liefs van Sophie
mama van Quinty 04-10-2004 en Naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram

Hoi Veerle,

Huh, zitten die dingen van die verkleiner niet aan elkaar vast? ik zal nog eens ff kijken. Want dat zou wel schelen. Nu hoor ik af en toe een heel zielig gepiep als ik door een kuil rijd. En daar heb je er nogal wat van in de polder, haha.

Groetjes,

Eveline

Hoi!

Twee jaar geleden wilde ik er ook een kopen, maar de verkoper in de fietswinkel raadde  het mij  sterk af! Te veel schudden en te weinig vering. Ben toen maar gaan lopen....

Hoi,

Ik heb mijn oudste dochter van 3 al achterop de fiets zitten, dus een baby-mee is voor mij geen optie. Nu heb ik via marktplaats een fietskarretje gekocht. Hier gaat Anouk nu in de maxi-cos in. Ideaal. Ook als ik nog wat boodschappen wil gaan doen, dan kunnen deze gewoon in het karretje erbij, en hoeven deze niet in het mandje voorop de fiets. En ook als de fiets opvalt, blijft het karretje netjes overeind staan. Misschien ook een idee?

Groetjes Lucielle

Ik heb ook een fietskar omdat mijn bagagedrager al 'bezet' is door Tijmen. Gisteren nog een eind wezen fietsen met mijn kids. Geweldig! Helaas woon ik bovenop een 'bult' en trap ik me bijna kapot als ik weer naar huis moet met kar, kinderen en boodschappen...... Ach ja, 't is goed voor de conditie

ik heb ook een fietskar vanaf dat goewan-mats 6 weekjes is zit hij daarin in de maxi cosi heerlijk vind hij dat ook hij valt zo in slaap.

waar je wel op moet letten bij de aanschaf van zo'n kar en zijn duurdere en goedkoper. de goedkopere lijken ook helemaal goed, maar het verschil zit hem in 1 buis in de achterkant.

bij de duurde fietskarren zit aan de achterkant een stalen buis. hierdoor is het niet mogelijk dat wanneer je van achter aan gereden word, dat het dan tegen je kindje aan komt

de eerste keer in de kar!!!!

1 nadeel met de zon is het in de kar gauw een sauna, maar als je het dakje open laat zit hij weer een beetje op de tocht. nu is hij wat ouder, maar toen hij zo klein was vond ik het wel moeilijk met de temp.

Terug
Bovenaan