quote: liselottebroek reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 10:14:58&apos

);
Hoi mama van md,
ik ben ruim 20 weken en normaal als ik naar bed ga en ik lig dan begint de baby druk te trappelen.
maar nu is dat al een paar dagen niet.
overdag heb ik de baby ook niet meer gevoeld.
mijn gevoel is moeilijk te omschrijven want ik ben gewoon bang dat er iets is.
maar dat heb ik eigenlijk de hele zwangerschap al.
bij mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet maar toen zat ik ook niet op dit forum.
nu heb ik al zoveel rare verhalen gelezen dat ik me daar misschien onbewust wat druk om maak.
ik moet om 11 uur bij de vk zijn en dan gaan ze kijken of ze het hartje horen.
misschien maak ik me wel druk om niets maar ik heb liever het zekere voor het onzekere.
mijn man en moeder weten van niets dat ik al dagen geen leven voel want ik wil ze niet onnodig ongerust maken.
laat straks wel weten hoe het is geweest.
in ieder geval bedankt voor je reactie.
gr lisette
Ik begrijp wel dat het forum je onzeker kan maken, maar probeer positief te blijven.
Wat ik bedoel is, dat kleine kan bijv even met de rug naar de voorkant liggen en dan trappen in je placenta of gewoon even een paar dagen zich rustig houden.
Ik ben nu bijna 20 weken en voel ook soms een hele tijd niets.
ik heb ook vorige week heel veel leven gevoeld, maar kan dat van mijn eerste bijv helemaal niet herinneren dat ik hem toen al zoveel voelde rond deze periode.
En nu is het een paar dagen ineens heel rustig.
Dat maakt mij ook onzeker, maar in deze periode van onze zwangerschap kan dat echt gebeuren!
Wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt, dat neemt je onzekerheid wel weg.
Succes en ik hoor graag even van je!
gr mama van MD