Onze dochter sliep ook de eerste maanden nauwelijks tot niet in haar eigen bedje overdag. Totdat ik op een gegeven moment geopereerd ben en ze niet meer op mij in slaap kon vallen vanwege de wond. en veel rust nodig had. Dus sliep ze bij me op de bank. Ze viel ineens super snel in slaap, op mijn vestje wat ik die dag aan had gehad. Ze had zich er helemaal in ‘gerold’ en wreef met de mouw over haar gezichtje. Het vest was in een keer heilig bij ons in huis. Met vestje sliep ze super snel in haar eigen bedje. Zodra ze sliep haalden we wel het vest uit veiligheid weg. Daarna hebben we haar knuffeldoekjes steeds bij het vest gelegd, zodat ze op een gegeven moment de doekjes pakte ipv het vest. Nu ze anderhalf is, wrijft ze nog steeds lekker met dat knuffeldoekje over haar gezicht om rustig in slaap te vallen. Ze heeft ze altijd in bed liggen (blijven ook altijd op haar kamer) en als er een in de was moet dan heeft ze de andere nog altijd. Gelukkig vindt ze het niet erg als ze frisgewassen zijn.