baby naam

Hallo Dames,

Wij weten nog niet wat we krijgen een jongen of een meisjes naam hebben we ak maar we zijn er voor een jongen nog niet hellemaal uit.

Wat vinden jullie van de volgende namen:

Max
Sammy
Bram
Luuk

Ik persoonlijk vind sammy erg leuk en vind ook luuk erg leuk van vinden jullie???

Groetjes dipsy

Ik vind van die 4namen Luuk het leukst,maar je zal merken dat andere weer wat anders leuk vinden.
Namen zijn heel persoonlijk.Je moet echt op je eigen gevoel afgaan.Wij hebben ook lang getwijfeld.Wij weten al een tijdje wat er krijgen en dat maakt het wel wat makkelijker.
Na 24wk zijn wij er nu dan ook eindelijk uit.

Succes!!

Allemaal leuke namen! Alleen denk er wel aan dat Sammy op een dag eigenlijk wel een Sam wordt...

Wij krijgen een meisje en we kunnen alleen jongensnamen bedenken! Moeilijk hoor!

Ik vind Bram en Luuk het leukst. Wij hebben voor zowel een meisje als jongen al wel een aantal namen,maar we zijn er nog niet uit. Vind het erg moeilijk,want wil geen naam die in de top 20 staat.

Net als Jenny zegt ik denk inderdaad ook dat Sammy sam gaat worden en Sam kan ook voor een meisje... Ik ken toevallig 2 meiden die Sam heeten... Maar dat is jullie keuze natuurlijk. Ook ik vind bram en Luuk het leukste.

Wij hebben onder vrienden en familie een weddenschapje afgesloten mensen mogen meedoen en kunnen op 2 dingen "inzetten"

Geslacht + datum (anders heb ik straks misschien 40 mensen die het goed hebben hihi. En mensen mogen 3 namen opgeven wat zij denken wat wij gekozen hebben.

We zijn er nu voor 90% zeker uit, maar wie weet komt er een hele leuke naam voorbij in de gokjes die mensen doen en gaan we nog veranderen hoewel ik dat niet verwacht.
Aangezien ik zeker wil weten dat er niet toevallig een bekende mee leest geef ik nu niet de namen die we nu in ons hoofd hebben, zou beetje jammer zijn.

Maar misschien kun je daar zelf ook iets mee doen... En kom je dr op die manier wel uit.

Succes.

Persoonlijk vind ik Luuk het leukst van de 4 genoemde namen. Hebben wij ook over getwijfeld, maar we hebben toch de andere gekozen. Vond het trouwens ook leuk om als Luke te spellen, maar dat is ook persoonlijk.
Wij kunnen natuurlijk onze mening hier geven, maar het gaat om jullie!

Terug
Bovenaan