baby naam

ik vind Max en Luuk leuk! en ik zou ipv Sammy Sam doen, vind Sammy beetje kinderachtig. is nu nog wel leuk maar als ze 10 zijn al niet meer vind ik.... en als je hem Sam noemt kan je hem de eerste tijd toch Sammy noemen...Andersom heet hij voor altijd Sammy, ook als het een beer van een vent geworden is!! :)
alleen moet je idd doen wat jullie het leukst vinden, want het is jullie kind en je moet er later geen spijt van krijgen...!!

namen.... aah ik dacht toen ik die 2 streepjes op de test zag, Leuk babynamen verzinnen... wat viel dat tegen zeg!!! heb nu eindelijk een mooie meisjesnaam, (we krijgen een dochter!) maar manlief twijfelt nog. Dus heb tegen man gezegd dat hij met een mooiere naam mag komen, en dat ik dan overweeg te wisselen, maar voor mij blijft de naam die ik heb gekozen voorlopig op nr 1 staan! en kies gewoon de naam die jullie persoonlijk mooi vinden, andere mensen hebben toch andere ideeen!! ikzelf wil bijv. ook geen naam die te vaak voorkomt!

succes

vind bram en luuk het leukst, zelf zijn wij op zoek naar namen die niet te veel voorkomen.
heb al een dochter en een zoon die namen komen ook niet heel veel voor (namelijk tara en sef) dus moet daar wel bij passen. maar namen blijven erg lastig hoor

Terug
Bovenaan