Baby namen!

Hoi allemaal,
was benieuwd of er al iemand aan het nadenken was over babynamen.
Ik ben sinds mijn positieve test meteen bezig om namen te bedenken.
Heb nog zoveel tijd voor zegt mijn man. Maar ik kan het niet laten!
Hebben jullie dat ook? Of ben ik nou gek!
groetjes
Mama van Benjamin

Hihi ja hoor daar ben ik ook al mee bezig!!!!
Maar ik ben er achter dat dat nog wel eens moeilijk gaat worden!!!

Wij willen graag een stoere korte naam en niet 1tje die al zo vaak voorkomt... ook al hebben we nog wel even, toch ben ik er al mee bezig, mijn vriend wat minder haha...die heeft ook zoiets van ''nog tijd zat''

Hoi Marieke,ja dat heb ik ook!
bij ons eerste kindje vonden we het zo moeilijk, maar de naam Ben vonden we heel leuk en zo heet de vader van mijn man, dus hebben we hem vernoemt naar zijn opa. Hebben er zelf Benjamin van gemaakt, maar we zeggen heel vaak Ben.Kan nog niks vinden voor een 2de. Zowel voor een meisje als een jongen.
We gaan zeker uitvinden of we een jongen of meisje krijgen, zo scheelt dat weer in de namen zoeken. Maar tot die tijd blijf ik voor beiden kijken!
Hebben jullie al opties?

goedemorgen meiden,

Ook ik ben al druk aant bedenken van namen!!!Heb er al 1 voor een jongen, en 1 voor een meisje!!!
Mijn vriend is alleen nog niet zo enthousiast!
Voordat ik zwanger was dacht ik al veel na over namen, heb er al heel wat gehad, maar veranderd steeds weer, dus de namen die ik nu in mijn hoofd heb kunnen nog veranderen,hihi!!!
Wat ik leik vind voor een meisje:
-Isa
-Robin
-Yara
-Lynn
-Britt

en voor een jongen:
-Senna
-Luca
-Milan(maar die hoor je al zoooo vaak)
-Mika

Nou wat vinden jullie ervan???We hebben trouwens een zoontje die Jesse heet, daar moet het wel bijpassen!!!
Ben benieuwd naar jullie namen,hihi!

xx anies

Hallo,

Ik weet de namen al, hadden we van te voren al eens bedacht. Wil nog wel even een tip meegeven: zoek de betekenis op van de namen. Sommige namen zijn best mooi alleen de betekenis ervan niet...  Op www.babybytes.nl/namen kun je heel mooi de betekenis opzoeken of namen bij een betekenis opzoeken.

Succes allemaal bij het bedenken van een mooie naam. Groetjes, Hiltje

hoi anies, leuke namen hebben jullie al bedacht! vind vooral Luca en Lynn heel leuk. wij hadden het bij onze vorige zwangerschap ook over lucas. maar luca vind ik ook heel leuk. Eigenlijk de naderen ook wel leuk.
Mijn man vind Fleur en Lieke heel leuk voor een meisje, ik ook wel, maar ben er niet helemaal weg van. Dus kijk gewoon nog verder.

@Mama van jesse... ik vind al je namen leuk wat je hebt opgeschreven. Mijn zus heeft een meisje van nu drie en die heet ook Lynn...erg leuk ;-)

Wij hebben Mik voor zowel een jongen als een meisje....lekker makkelijk, die weten we dus al ;-)

Terug
Bovenaan